جهانگردیخوردنی هاراهنمای سفررستوران و کافهکشورهامجله گردشگری

بهترین رستوران های ایتالیا

خوشمزه ترین قسمت سفر مربوط به غذا و خوردنی­هایش است؛ مخصوصا اگر مقصد بهترین رستوران های ایتالیا باشد. آوازه رستوران های ایتالیا در تمام دنیا پیچیده است، چه سنتی و چه مدرن. کمی صبر کنید، اجازه دهید اول چند غذای مخصوص ایتالیایی را به شما معرفی کنیم تا هنگام رزرو هتل و رفتن به رستوران با منو های غذایی، آشنایی بیشتری داشته باشید؛ سپس به معرفی بهترین رستوران های ایتالیا می پردازیم.

بهترین رستوران های ایتالیا

در ایتالیا چه غذایی بخوریم؟

پاستا، اسپاگتی و لازانیا سه غذایی که است که اگر در ایتالیا طعم واقعی اش را تجربه نکنید، هیچ جای دیگر نمی توانید مزه اصلی این غذاها را بچشید. درست کردن پاستا یک هنر صرفا ایتالیایی است. سس ها و ادویه های مختلف طعم های بی نظیری به پاستا می­دهد، برای همین است که در ایتالیا هیچ کس پاستا را با کسی شریک نمی شود. پاستای آلفردو ،کاربونارا امریتریشانا و پستو را حتما امتحان کنید. یادتان نرود هنگام صرف پاستا از پنیر رنده شده استفاده کنید. ایتالیایی ها می گویند:«پنیر پاستا را جوری رنده کن انگار داره بارون میاد.»

پیتزا سمبل غذاهای ایتالیا است، مخصوصا پیتزا مارگاریتا، یک دستور قدیم و اصیل که شناسنامه صد در صد ایتالیایی دارد و متعلق به این سرزمین است. این پیتزا ترکیبی از سه رنگ سبز، قرمز و سفید است. ایتالیایی ها پیتزا را با تاپینگ­های خلوت­تر و ساده تر می­پسندند، چون بر این عقیده اند که هر چه پیتزا خلوت تر باشد کیفیتش بهتر است.

بهترین رستوران های ایتالیا

ریسوتو چیست؟

ریسوتو نوعی برنج ایتالیایی است که دانه درشت است که با خامه و افزودنی های دیگر آماده می شود. از میان دسرها، ترامیسو و پاناکوتا دو دسر مخصوص ایتالیایی میباشند که به شما انرژی فوق العاده ای می­دهند، طوری که احساس می کنید یک بمب از طعم های لذیذ در دهان تان منفجر شده است .

 

بهترین رستوران های ایتالیا را با هم بشناسیم

رستوران فلاویو ال ولاوودتو، فضایی متفاوت در فصل های مختلف

اگر می خواهید غذایتان را در فضایی متفاوت بخورید بازدید از این رستوران را در برنامه سفر بگنجانید. رستوران فلاویو ال ولاوودتو با غذاهای فصلی و مناسبِ هر زمان، یک انتخاب رضایت بخش است. قضیه از این قرار است که اگر در فصل زمستان­ مهمان این رستوران باشید، غذا در اتاق های غارمانند و اگر فصل تابستان به این رستوران بروید غذا را در تراس میل خواهید کرد. بهتر است بزم تان را با پیش غذا های سرخ شده مانند پولپته دی بولیتو شروع کنید. این غذا همان گوشت سرخ شده خودمان است، دنده و کنگر فرنگی هم شاید با ذائقه تان سازگار باشد.

آدرس: شهر رم، تپه مونته تستاچو

رستوران فلاویو ال ولاوودتو

رستوران آنتیکا پسا، رستوران ثروتمندان

اگر در شهر رم به دنبال یک رستوران شیک که مورد توجه ثروتمندان ایتالیایی باشد هستید، باید حتما به این رستوران سر بزنید. خبر خوب این که، غیر از ایتالیایی ها تمام ثروتمندان دنیا عاشق این رستوران هستند و عکسشان بر دیوار رستوران نصب شده است. صبر کنید این محبوبیت بی دلیل نیست، هر کس غذاهای سنتی مدرنیزه شده رستوران ثروتمندان را برای یک بار امتحان کند، از مشتریان پر و پا قرص رستوران آنتیکا خواهد شد. بگذارید کمی از فضای داخلی رستوران برایتان بگوییم، یک انبار قدیمی را تصور کنید که به طرز شگفت آوری بازسازی شده و تبدیل به یک رستوران لوکس و مجلل شده است. شما می توانید از تماشای ستاره ها در این رستوران لذت ببرید (امکان رویت ستاره ها در این رستوران وجود دارد). جهت اطلاع، بهتر است بدانید غذای معروف ویژه مشتریان ثابت آمریکایی، برگر مونته سن بیاجو است.

آدرس: شهر رم

رستوران آنتیکا پسا

فیش مارکت، رستوران ماهیان تازه دریایی

با ورود به رستوران فیش مارکت سبک جدیدی از انتخاب منو را که تا به حال هیچ جا ندیده اید، تجربه خواهید کرد. ابتدا به پیشخوان می روید و از بین تازه ترین ماهی هایی که در آنجا قرار دارند، یکی را انتخاب می­کنید، پس از پرداخت هزینه منتظر آماده شدن سفارش تان  می­شوید، به همین سادگی! البته تا آماده شدن غذایتان می توانید از چشم انداز رودخانه تاییبر لذت ببرید. این روشِ انتخاب منو، دلیل اصلی شهرت رستوران فیش مارکت به عنوان بهترین رستوران ایتالیا است. نکته قابل توجه این جاست، ماهی هایی که اینجا سرو می شوند مستقیم از تور ماهی گیران بندر آنزیو، به پیشخوانِ انتخابِ رستوران راه پیدا کرده اند.

آدرس: شهر رم، محله تراستوری

فیش مارکت، رستوران ماهیان تازه دریایی

طعم خوش غذاهای لقمه ای و ساندویچ در رستوران موردیه و وای

اگر دلتان غذای سبک و کم حجم  می خواهد، در جریان باشید که ساندویچ­های این رستوران در شهر رم، نظیر ندارد. اسنک و غذاهای لقمه ای رستوران موردیه هم طرفداران زیادی دارد. حواستان باشد هنگام صرف ساندویچ های اینجا از سس مخصوص و ادویه ایتالیایی هم لذت ببرید. کوفته های سرخ شده این رستوران هم بی نظیر است.

آدرس:  شهر رم، بازار تستاچیو

رستوران موردیه و وای

تجربه یک پیتزای بی نظیر در رستوران پینسر

عاشقان پیتزا بدانند که بهترین پیتزای دنیا در این رستوران تهیه می شود. آن قدر پیتزاهای اینجا طعم متفاوت و متنوعی دارد که واقعا نمی توانید تصمیم بگیرید کدام را انتخاب کنید. لازم است یک نکته را آهسته به شما  بگوییم، قیمت غذاهای ایتالیایی این رستوران بسیار مناسب میباشد . پس از یک گردش لذت بخش در شهر رم، صرف بهترین پیتزای دنیا در رستوران پینسر، می تواند نیروی فوق العاده ای برای آغازی دوباره به شما بدهد.

آدرس: شهر رم

رستوران پینسر ایتالیا

لازوکا، رستوران کدو تنبل

لازوکا به معنای کدو تنبل است، این نام دقیقا با غذایی که در این رستورانِ شهر ونیز سرو می شود، هم خوانی دارد. اکثر غذاهای این رستوران از کدو تنبل تهیه می شوند. نکته قابل توجه دیگر، غذاهای ترکیبی جدید و غذاهای گیاهی رستوران لازوکاست که در ایتالیا نظیر ندارد. لقب بهترین رستوران ونیز کاملاً برازنده مواد غذایی طبیعی و تازه ای است که در طبخ غذاها از ان استفاده می کنند.

آدرس: شهر ونیز، منطقه سانتا کروسه

لازوکا

رستوران ال ارکو، صرف غذا بصورت ایستاده

شگفتی های شهر ونیز، فقط محدود به جاذبه های دیدنی اش نیست. رستوران ال ارکو هم در نوع خود، یک شگفتی است. تا به حال غذا خوردن در حالت ایستاده را تجربه کرده اید؟ خودتان هم باورتان نمی شود که چقدر از ایستاده غذا خوردن در این مکان لذت بردید!  البته اگر تابستان باشد اوضاع فرق می کند می توانید روی نیمکت های روی تراس بنشینید و از غذای با کیفیت رستوران ال ارکو لذت ببرید. حُسنِ دیگر رستوران، هم جواری با بازار ریالتو است. شما می توانید پس از صرف یک وعده غذای لذیذ در بهترین رستوران ایتالیا، خوشی تان را با خریدی مطمئن از این بازار تکمیل کنید.

آدرس:شهر ونیز، جنب بازار ریالتو

رستوران ال ارکو

رستوران وربانو با یک قایق سواری هیجان انگیز

برای رسیدن به رستوران وربانو تنها راهی که دارید قایق سواری است. پس از یک قایق سواری لذت بخش می توانید از فضای رویایی رستوران وربانو در جزیره کوچک ایسولا دیی پیسکاتور لذت ببرید. گل های رویایی گلیسرین که تراس ساکت و رو به دریاچه را زینت داده، چنان شما را محو تماشا می کند که فراموش می­کنید برای چه به اینجا آمده اید! شاید ارنست همینگوی نویسنده بزرگ و ارتورو توسکانینی رهبر ارکستر هم به همین دلیل از طرفداران این رستوران بوده اند. فضای دلنشین و آرام بخش رستوران، بر فراز دریاچه ای زیبا و صرف غذایی که با مواد طبیعی و ارگانیک تهیه شده. این منظره کارت پستالی از بهترین رستوران ایتالیا هرگز از ذهنتان پاک نخواهد شد.

آدرس:جزیره کوچک ایسولا پسکتوری

رستوران وربانو

عطر گل های تازه در رستوران اینوتیکا پینکیورری

با وارد شدن به این رستوران در شهر فلورانس، می توانید عطر دسته گل های تازه ای که بر روی میزها چیده را به ریه هایتان بکشید و از دیدن نقاشی های قدیمی و آثار هنری قرن نوزدهم توسکانی لذت ببرید. این رستوران با دکوراسیون متضاد آن قدر ذهن تان را درگیر می­کند که نمی­دانید کدام بخش رستوران برایتان جذاب تر بود؛ بیشتر از دکوراسیون شیک و امروزی رستوران لذت بردید یا از دیدن اثار هنری قدیمی اش؛ یا حیاط شیک قرن شانزدهمی برایتان جالب­تر بود یا اتاق مخصوص سیگار کشیدن، شاید هم کیفیت عالی غذاها با ظاهری دیدنی و هنرمندانه که بیشتر به یک اثر هنری شبیه بود شما را مجذوب و شیفته کرد. اگر حیرت­تان از شگفتی­های این رستوران به پایان رسید، نوشیدنی ها را از دست ندهید. منوی نوشیدنی ها مفصل و تمام نشدنی است به طوری که  با هر غذا می توانید یک نوشیدنی مخصوص سفارش دهید.

آدرس: مرکز شهر فلورانس

بهترین رستوران های ایتالیا

آمادگی برای لذت بردن از خوشمزه های ایتالیایی

برای لذت بردن از خوردنی های خوشمزه در بهترین رستوران ایتالیا، باید ابتدا مقدمات سفر را آماده کنید. برای سفر به ایتالیا قبل از هر کاری باید برای اخذ ویزا اقدام کنید و پس از آن باید به دنبال رزرو تور، خرید بلیط هواپیما و رزو هتل در ایتالیا باشید.

نگران نباشید، سایت­های معتبر زیادی هستند که تمامی  این کارها را برایتان انجام می دهند؛ سایت گردشگری و جهانگردی احمدزاده از مطمئن­ترین سایت هایی است که زحمت شما را برای گرفتن وقت سفارت کم می کند و تمام خدمات مورد نیاز برای داشتن یک سفر بی دغدغه را در اختیارتان می گذارد.

5/5 - (1 امتیاز)

رجبیان

افسانه شاهین فر کارشناش تولید محتوا - متخصص در زمینه ی تولید محتوای گردشگری موضوعات و مقالات مرتبط با موضوع سفر را برای شما به اشتراک میزارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا