راهنمای استرداد بلیط

چگونه بلیط خود را استرداد کنیم؟

ابتدا باید با استفاده از گزینه ی «ورود / ثبت نام » با وارد کردن شماره موبایل / ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

سپس با کلیک بروی اسم خود در سمت چپ صفحه و انتخاب گزینه لیست خریدها و با وارد کردن تاریخ شروع گزارش در مرحله بعد لیست سفارشات شما نمایش داده می شود.

در سمت چپ هر سفارش سه گزینه اطلاعات مسافرین، پرینت بلیط، درخواست استرداد وجود دارد.

با انتخاب گزینه‌ی « درخواست استرداد» صفحه ای جهت دریافت ‌ تایید استرداد شما نمایش داده می شود. اگر به دلایل شخصی پروازتان را کنسل می‌کنید یا ساعت پرواز شما کمتر از دو ساعت تغییر کرده است، مطابق قوانین کنسلی هر ایرلاین جریمه استرداد و مبلغ قابل بازگشت به شما نمایش داده میشود. پس از آن می توانید با انتخاب یکی از گزینه های “افزودن وحه به اعتبار” یا “واریز وجه به کارت” نسبت به دریافت وجه پرداختی خود اقدام نماید.

پس از تکمیل این مراحل، اگر تا 72 ساعت مبلغ استرداد به حساب یا اعتبار شما واریز نشد، می‌توانید برای بررسی موضوع با پشتیبانی تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا