ارزانترین هتل هاترکیهراهنمای سفرکشورهانکات سفر

هتل های ارزان استانبول

سفر به کشور آسیایی اروپایی ترکیه با جاذبه های گردشگری فراوان هرگز از ذهن­تان پاک نخواهد شد، مخصوصاً زمانی که اقامت تان در یکی از هتل های ارزان استانبول باشد. آنچه در انتخاب هتل در ترکیه باید در نظر داشته باشید، تنها قیمت مناسب نیست، بلکه دسترسی آسان به مراکز گردشگری، تفریحی و ساحلی شهر نیز هست. اگر مسافر تور ترکیه هستید قبل از خرید بلیط هواپیما برای سفر به دیار فیروزه ای دریای مدیترانه، بهتر است با تعدادی از هتل های ارزان  استانبول آشنا شوید. با خواندن این مقاله به راحتی می­توانید یکی از هتل های ارزان استانبول را در سفر با تور ترکیه برای اقامت انتخاب کنید.

ترکیه

  هتل های ارزان استانبول، شهری میان دو قاره

بازدید از سومین شهر توریستی دنیا و اقامت در یکی از هتل های ارزان استانبول سفری خاطره انگیز را برایتان رقم خواهد زد. پیشنهاد سایت جهانگردی احمدزاده برای رزرو هتل در شهر استانبول، اقامت در محله تقسیم، بخش اروپایی استانبول یا محله سلطان احمد در بافت سنتی و قدیمی شهر است، چرا که این دو محله دسترسی خوبی به نقاط دیدنی شهر دارند.

هتل(Express İnci Airport Hotel) اکسپرس اینچی

انتخاب انسان های حساس!

اگر از آلرژی فصلی و حساسیت رنج می­برید و نمی­خواهید از گشت و گذار در شهر استانبول هم غافل شوید، اقامت در اتاق های ضد آلرژی هتل اکسپرس حال­تان را بهتر می­کند.  مجاورت با کافه و رستوران های محلی از دلایل انتخاب این هتل به عنوان یکی از هتل های ارزان استانبول واقع در استانبول از سوی سایت احمدزاده برای شماست.

تمامی اتاق های این هتل سه ستاره، نمایی رو به باغ دارند و در حمام های اختصاصی اتاق ها، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان موجود است. اگر دلتان غذای بوفه ای می­خواهد، در جریان باشید که صبحانه های هتل اکسپرس اینچی به سبک بوفه سرو می­شود. عاشقان چای و قهوه در حالی که در مبل های راحتی نشیمن اتاق، مشغول تماشای تلویزیون صفحه تخت هستند از نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه­ای که خودشان در اتاق درست کرده اند،میتوانند لذت ببرند.

نگران عبور و مرور در شهر نباشید، اجاره اتومبیل از خدمات دیگر این هتل است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اجاره دوچرخه هم در لیست خدمات هتل قرار دارد، اگر قصد بازدید از مسجد سلیمانیه را دارید پس از طی 14 کیلومتر می­توانید به این جاذبه شهر استانبول دسترسی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری ترکیه

هتل های ارزان ترکیه

 هتلی در نزدیکی دریای مرمره(Ada Hotel Istanbul)هتل آدا استانبول

اگر دلتان می­خواهد در یکی از هتل های ارزان استانبول که نزدیک دریای مرمره هم باشد اقامت داشته باشید به انتخاب هتل آدا از سوی سایت هواپیمایی احمد زاده شک نکنید. شروع روزی با صرف صبحانه مفصل ترکی و پس از آن بازدید از مسجد سوموکولو مهمت پاشا که فقط چند دقیقه با هتل فاصله دارد، انرژی مثبت زیادی به شما خواهد داد.

هر اتاقی که برایتان در نظر گرفته شده را با کمال میل بپذیرید چرا که همه اتاق ها بزرگ هستند و نورگیری عالی دارند، تماشای منظره دریای مرمره از تراس اتاق­ها، شما را به رویایی دور و دراز می­برد طوری که گذر زمان را حس نمی­کنید. هتل آدا در مرکز شهر استانبول قرار دارد و برای رسیدن به کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی تنها چند دقیقه پیاده روی لازم دارید. خدمات اکسپرس، روزنامه صبح، خدمات رفاهی، اینترنت پرسرعت رایگان، حمام های مجهز به امکانات بهداشتی، همه و همه از امکانات این هتل ارزان در استانبول  است.

هتل های ارزان ترکیه

بیشتر بخوانید: 13 تا از بهترین مراکز خرید استانبول

ارزان ترین هتل های آنتالیا در ترکیه

هتلی با صبحانه مفصل METUR DESIGN( هتل میتور)

در این هتل 35 اتاق مبله و تمییز وجود دارد. اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی با دوش و سشوار و تلویزیون ماهواره ای از خدمات هتل میتور است . اتاق ها با پرده های زیبایی دیزاین شده اند که هماهنگی چشم نوازی با روتختی ها دارند. از استخر روباز، صندلی های حمام و چترهای آفتابی که بگذریم از صبحانه­ بوفه آزاد هتل میتور که در زمره ارزان ترین هتل های ترکیه واقع در آنتالیا میباشد، اصلاً نمی­توان چشم پوشی کرد. اگر اهل مصرف دخانیات هستید می­توانید از اتاق مخصوص سیگاری ها برای کشیدن سیگار استفاده کنید.

هتل های ارزان ترکیه

هتل های ارزان شهر ازمیر ترکیه

هتل کرکینسا (KIRKINCA HOUSES & BOUTIQU)

با ورود به این هتل انگار وارد یک آتلیه عکاسی می­شوید، سقف های چوبی و دیوارهای سنگی هتل کرکینسا شما را تا اعماق تاریخ می­برد، حتماً از دیدن دکوراسیون قدیمی و پنجره های چوبی رو به دشت این هتل ذوق زده خواهید شد، فکرش را بکنید اتاقی با پشتی های قالی قرمز و کمدهای چوبی قدیمی، مثل این است  که اتاقی در دهکده­ای قدیمی برای سکونت اجاره کرده اید، همه جای این هتل، خیال انگیز و جذاب است.

تم اصلی حاکم بر دکوراسیون هتل، سنتی و قدیمی است اما اتاق های با دکوراسیون مدرن هم در هتل کرکینسا پیدا می­شود، آنچه در اتاق های قدیمی هتل کرکینسا انتظارتان را می­کشد، وان آبگرم، اینترنت بیسیم رایگان و چشم اندازی زیبایی که رو به باغ هتل است. سالن مو هم از امکانات متنوع این هتل ارزان قیمت در انتالیا است، کتابخانه و استخر روباز هتل که در وسط باغی رویایی واقع شده است  را به سایر خدمات این هتل که از سوی سایت احمدزاده به شما معرفی شده اضافه کنید. فراموش نکنید این هتل در  مجاورت موزه افسس و ریحان سنت جان قرار دارد.

هتل های ارزان ترکیه

هتل آلیکان (ALICAN)

با انتخاب هتل آلیکان در قلب شهر ازمیر، اتاق هایی با تهویه مطبوع، وای فای رایگان و پارکینگ اختصاصی انتظارتان را می­کشد. حتماً شما هم دلباخته تابلوهایی می­شوید که بر در و دیوار هتل نصب شده اند، تمامی اتاق های هتل، دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و کمد اختصاصی هستند. در ضمن صبحانه­ هتل به صورت بوفه آزاد است. از دیگر خدمات این هتل دو ستاره پذیرش  24 ساعته، خدمات دربان، انبار چمدان و تبدیل پول است. یکی از مزیت های این اقامتگاه که یکی از هتل های ارزان ترکیه نیز هست، نزدیکی به فرودگاه ازمیر عدنان مندرس و نمایشگاه بین المللی ازمیر میباشد.

آدرس: 1268 Sk., No. 12 Basmane, 35240 ازمیر, ترکیه

بیشتر بخوانید: دیدنی های ازمیر

هتل های ارزان ترکیه

ارزان ترین هتل های ترکیه در شهر آنکارا

هتلی شاد در آنکاراهتل مینا (MINA1)

دیزاین قهوه ای و نارنجی هتل مینا،فضایی شاد و سرزنده به هتل داده است. آنچه در اتاق های این هتل انتظارتان را می­کشد، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره­ ای، یخچال کوچک و صندوق امانات است. حمام های اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان را هم به خدمات اتاق ها اضافه کنید در ضمن کف تمامی  اتاق های هتل فرش شده است. در رستوران هتل مینا که از ارزان ترین هتل های ترکیه نیز هست، صبحانه به صورت بوفه آزاد سرو می­شود، البته می­توانید صبحانه انتخابی در اتاق هم داشته باشید. خوب است بدانید برای رسیدن به ایستگاه مترو از این هتل، تنها 5 دقیقه پیاده روی لازم است.

هتل های ارزان ترکیه

هتل های ارزان استانبول

شاید شما هم پس از آشنا شدن با هتل های ارزان  قیمت استانبول برای سفر با تور ترکیه ترغیب شدید. اگر قصد سفر کردید هنوز برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل اقدام نکرده اید جای نگرانی نیست. می‌توانید روی آژانس گردشگری احمدزاده حساب کرده و رزرو هتل خارجی و خرید بلیط هواپیما و رزرو تور را به کارشناسان حرفه‌ای این شرکت بسپارید. خیالتان راحت باشد که آژانس گردشگری بهترین و ارزان ترین هتل های ترکیه را برایتان رزرو خواهد نمود. اگر خواهان تورهای گروهی هستید، اجرای تور را به آژانس مسافرتی احمدزاده بسپارید تا با بهترین کیفیت برایتان انجام دهد.

حتی اخذ ویزا در صورت نیاز  را  به سایت هواپیمایی احمد زاده بسپارید. سایت هواپیمایی و گردشگری احمدزاده با سابقه ای طولانی ارائه دهنده کلیه خدمات سفر با بهترین کیفیت است.

5/5 - (2 امتیاز)

رجبیان

افسانه شاهین فر کارشناش تولید محتوا - متخصص در زمینه ی تولید محتوای گردشگری موضوعات و مقالات مرتبط با موضوع سفر را برای شما به اشتراک میزارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا