جهانگردیخوردنی هاراهنمای سفرسوغاتفرانسهکشورهامجله گردشگری

سوغات و خوردنی های فرانسه

سوغات و خوردنی های فرانسه به همان خوشمزگی خاطرات پاریس و سلفی های کنار برج ایفل است. بسیاری از خوردنی های پاریس را می توانید به عنوان سوغاتی فرانسه در نظر بگیرید. شما نیز اگر مسافر این مقصد دوست داشتنی هستید، بهتر است بعد از خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل لیستی از سوغات و خوردنی های فرانسه تهیه کنید تا در مواجه با بازارهای متنوع آنجا سردرگم نشوید. با ما همراه باشید تا مطلب راهنمای سوغات و خوراکی های فرانسه را در اختیارتان بگذاریم.

سوغات و خوردنی های فرانسه

این خوراکی های فرانسوی را از دست ندهید!

پنیر فرانسه در انواع طعم

پنیر، خوردنی ناب و خاص فرانسه یکی از خوشمزه ترین خوراکی های این کشور است. خرید بهترین پنیر در فرانسه کاری بسیار دشوار است. پیشنهاد می کنیم به فروشگاه معروف Fromagerie Laurent Dubois شهر پاریس سر بزنید تا بتوانید پنیرهایی با کیفیت در طعم های مختلف را خریداری کنید. این فروشگاه همانند یک کارشناس عمل می کند و با توجه به سلیقه و زمان مصرفتان بهترین گزینه را به شما معرفی می کند. می توانید در Fromagerie بیش از صد نوع پنیر را امتحان کنید. پنیر فرانسه را می توانید علاوه بر وعده صبحانه در پخت غذا هم استفاده کنید. در برخی مغازه های فرانسه پنیرهای کهنه فرانسوی را در کنار نوشیدنی هایی خاص سرو می کنند.

پنیر فرانسه

کره بوردیر، محبوب ترین خوردنی

فرانسه را می توان یکی از بهترین کشورهای دنیا در زمینه تولید لبنیات دانست. کره بوردیر یک محصول لبنی دیگر فرانسه است که با یکبار امتحان کردن آن، می توان گفت احتمالاً جزء اصلی در وعده صبحانه شما در فرانسه خواهد بود. کره بوردیر به دلیل داشتن بافتی نرم و بویی مطبوع از محبوبیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر اگر می خواهید در وعده صبحانه این کره را میل کنید حتماً چند قالب را از فروشگاه های لبنی خریداری کنید. هر چند این کره در بسیاری از مغازه ها و فروشگاه های لبنی عرضه می شود، ولی به سرعت به فروش می رود.

کره بوردیر

صبحانه ای مفصل با اسپرِد و مربای فرانسوی

پنیر، کره بوردیر، اسپرِد و مربای فرانسوی یک صبحانه کامل است که می توانید در فرانسه میل کنید. احتمالاً این صبحانه بهترین وعده عمرتان خواهد بود. برای شروع انواع مربای فرانسوی پیشنهاد می کنیم مربای هویچ و توت فرنگی را امتحان کنید. اسپرِد های فندوقی فرانسه باعث می شود تا صبح دلپذیرتان را با مزه ای متفاوت آغاز کنید. برای صبحانه هیچگاه نوتلا و سایر اسپرِدهای فرانسوی را از دست ندهید. فروشگاهای بسیاری را می توانید به راحتی در فرانسه برای خرید خوشمزه ترین اسپرِد و مربا پیدا کنید.

سوغات و خوردنی های فرانسه

عسل فرانسه، سوغاتی خوردنی

عسل فرانسه یکی از خوردنی های بی نظیر فرانسه می باشد که بسیاری از گردشگران و توریست ها آن را به عنوان یک سوغاتی شیرین خریداری می کنند. زنبورهایی که از گیاهان رزوماری یا لاوندور تغذیه می کنند، عسل هایی با طعم های بی نظیر را می دهند که می توانید از فروشگاه خانه عسل پاریس آن ها را خریداری کنید. در برخی از فروشگاه های فرانسه می توانید انواع عسل هایی را پیدا کنید که طعم آن ها را برای اولین بار امتحان می کنید. پیشنهاد می کنیم عسل فرانسه را برای دوستان و خانواده تان به عنوان سوغاتی تهیه کنید تا آن ها هم طعم های شگفت انگیز این عسل ها را امتحان کنند.

عسل فرانسه

ماکرون، شیرینی نرم و لطیف فرانسه

بسیاری از گردشگران و توریست های فرانسه باور دارند نمی شود از کنار ماکرون به راحتی گذشت. ماکرون شیرینی نرم و لطیفی است که در انواع طعم ها عرضه می شود. برای عصرانه پیشنهاد می کنیم در کنار چای یا قهوه تان این شیرینی خوش طعم را قرار دهید. رز، شکوفه‌ی گیلاس، توت‌فرنگی، شکلات و روغن زیتون از طعم دهنده هایی هستند که بسیاری از قنادی ها در پخت ماکرون به کار می گیرند.

ماکرون

مارشمالو، آب نبات، شکلات

می توان به جرأت گفت اگر یک بار مارشمالو، آب نبات و شکلات های فرانسوی را یک بار تست کرده باشید، با شنیدن نام این خوردنی ها قند در دلتان آب می شود. ماشمالو در فرانسه متفاوت از سایر کشورها طبخ می شود. به طور مثال در این کشور مارشمالو را روی آتش کباب نمی کنند، زیرا معتقدند باعث می شود بافت نرم و لطیف آن از بین برود. آب نبات و شکلات در طعم های جدید را می توانید در فروشگاه ها و قنادی های شهر پاریس امتحان کنید. مارشمالو، آب نبات و شکلات را می توان علاوه بر خوردنی، یک سوغات درجه یک به حساب آورد.

مارشمالو

از این سوغاتی ها حتماً بخرید!

برترین برندهای عطر و ادکلن در فرانسه

عطر و ادکلن با رایحه های متنوع که هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد را می توانید در فرانسه بیابید. برندهای مشهور دنیا که بیشترشان متعلق به کشور فرانسه می باشند، برای خود بازار داغی دارند. این یک سوغات عالی برای کسانی است که می خواهید هدیه ای خاص را برایشان خریداری کنید. اگر در فرانسه تصمیم به خرید عطر و ادکلن بگیرید، مطمئن باشید روزی پر هیجان و مفرحی را برای خود رقم زده اید، زیرا لاکچری ترین سوغاتی فرانسه توانایی این را دارد که روزها شما را در فروشگاه ها و مراکز خرید سرگرم کند.

برترین برندهای عطر و ادکلن

کلاه بره، شیک ترین سوغاتی فرانسه

کلاه بره، سوغاتی شیک و منحصر به فردی محسوب می شود که محبوبیت زیادی در بین گردشگران و توریست ها پیدا کرده است. کلاه بره یکی از اصیل ترین سوغاتی های فرانسه است که هم بسیار شیک بوده و هم در قیمت مناسبی به فروش می رسد. اگر از افرادی هستید که برای خرید البسه به پاساژها یا مراکز خرید می روید حتماً نگاهی به کلاه بره بیندازید تا از نزدیک زیبایی و جذابیت آن را مشاهده کنید. در همه شهرهای فرانسه به راحتی می توانید این کلاه را خریداری کنید. کلاه بره هم برای آقایان و هم بانوان در رنگ های مختلف عرضه می شود.

کلاه بره

عروسک دیزلی، جالب ترین سوغاتی

عروسک دیزلی سوغاتی جالب و دوست داشتنی فرانسه است که بسیاری از کودکان را می توان با آن سوپرایز کرد. متنوع ترین عروسک ها را می توان در گوشه و کنار فرانسه یافت، به خصوص هنگامی که از برج ایفل یا دیگر جاذبه های گردشگری فرانسه بازدید می کنید این عروسک ها را خواهید دید.

چای و دمنوش، نوشیدنی های آرامش بخش

چای و دمنوش یکی از مشهورترین سوغات و خرودنی های فرانسه محسوب می شود که آرامشی دلپذیر را به شما هدیه می دهد. همانطور که قبلاً گفتیم نوشیدن چای در کنار ماکرون های فرانسه یک عصرانه کامل و عالی محسوب می شود. در فرانسه انواع چای تولید می شود که با دم کردن هر یک از آن ها می توانید از خواص فوق العاده ی آنها بهرمند شوید. دمنوش بادنجوبه از دمنوش های معروف فرانسه می باشد که برای قلب و معده بسیار مفید است. علاوه بر این به بی خوابی و اضطراب هم کمک می کند.

چای و دمنوش

خرید انواع بلیط هواپیما فرانسه

خب پیشنهاد می کنیم از بحث داغ و خوشمزه ی سوغات و خوردنی های فرانسه کمی فاصله بگیریم و بیشتر به جای تأمل به فکر راهکاری باشیم تا بتوانیم از نزدیک گوشه و کنار پاریس را لمس کنیم و از خوراکی های معروفش لذت ببریم.

دو گزینه به شما معرفی می کنیم، سفر با تور فرانسه و یک مسافرت دست جمعی یا خرید بلیط هواپیما پاریس و مسافرت انفرادی، شما طرفدار کدامید؟!

نحوه ی سفر و هر آنچه که قرار است در مسافرت برای شما رخ دهد کاملا سلیقه ای و اختیاری است. از این باب سایت هواپیمایی و جهانگردی احمدزاده با در نظر گرفتن سلیقه و حقوق مشتری ها تمامی خدمات مورد نیاز اعم از خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل خارجی، رزرو تور و حتی انجام امور اخذ ویزا شینگن و گرفتن وقت سفارت را برای شما متقاضیان عزیز ارائه می دهد. با اعتماد به تیم تخصصی و حرفه ای احمدزاده می توانید در کمترین زمان ممکن بار سفرتان را ببندید.

5/5 - (1 امتیاز)

رجبیان

افسانه شاهین فر کارشناش تولید محتوا - متخصص در زمینه ی تولید محتوای گردشگری موضوعات و مقالات مرتبط با موضوع سفر را برای شما به اشتراک میزارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا