ایرانگردیجاذبه های گردشگریراهنمای سفرمجله گردشگری

تور مسافرتی داخلی – بهترین مقاصد تورهای داخلی

مهم‌ترین بخش یک سفر خاطره انگیز انتخاب درست زمان سفر به مکانی مشخص است. ایران کشوری چهار فصل است و هر شهر متناسب با آب و هوایی که دارد می تواند گزینه ی مناسبی برای خرید تور مسافرتی داخلی باشد. بسیاری از شهرهای ایران در پس زمینه خوش نقش و نگار پاییز، سپیدی زمستان، طراوت بهار و گرمای تابستان جذابیت بیشتری پیدا می کنند. به همین دلیل در چهار فصل سال تور مسافرتی داخلی طرفداران خاص خودش را دارد که می تواند متنوع ترین مقاصد گردشگری را در اختیار علاقه مندان به تور گردی بگذارد. در ادامه پرطرفدارترین مقاصد تور مسافرتی داخلی را معرفی می کنیم.

تورهای یک روزه برای کسانی که می خواهند تعطیلات آخر هفته خود را به بهترین شکل بگذرانند توصیه می شود، اما اگر جزء کسانی هستید که برای تعطیلات تابستانی خود هیچ برنامه گردشگری ندارید و در عین حال می خواهید یک سفر متفاوت را تجربه کنید، هیجانات چند روزه تور مسافرتی داخلی را از دست ندهید.

پرطرفدارترین تورهای داخلی در نوروز

زمانیکه سرمای زمستان رخت برمی بندد و آرام آرام جای خود را به نسیم بهاری می دهد، شوق سفر و لذت بردن از بوی بهار در وجود همگی ما جوانه می زند و این نوروز است که با ایامی شاد و تعطیلات چند روزه این فرصت ناب را در اختیار مسافران و طرفداران تور گردی قرار می دهد تا طبیعت را در آغوش بگیرند و جریان زندگی را با تمام وجود لمس کنند.

در نوروز گویی یک فرآیند همگانی مسافرتی رخ می دهد و کمتر کسی قید سفر را می زند. در این ایام بسیاری از مسیرهای هوایی پر ترافیک هستند، اما تور مشهد، تور کیش، تور قشم و کلانشرهای توریستی نظیر اصفهان و شیراز پرطرفدارترین مقصدها برای سپری کردن تعطیلات نوروز می باشند. تهران نیز به عنوان پایتخت زیبای کشورمان یکی از پرترافیک ترین مقصدهای سفر در نوروز می باشد.

بهترین تورهای داخلی در فصل بهار و تابستان

هوای معتدل بهار و شب های دنج تابستان بسیاری از مقصدها را هدف تور مسافرتی داخلی قرار می دهد. تقریبا نمی توان به هیچ شهری برای سفر در بهار خرده گرفت و اغلب زیبایی هایی که در پس شکوفه های درختان رونمایی می شود، مناطق سرسبز را دلرباتر می کند، قطعاً نمی توان نوازش نسیم بهاری که رقص کنان بر موج های دریا خود را به ساحل می رساند نادیده گرفت و چه شب های زنده ای که برای همسفران تور مسافرتی داخلی رقم می خورد. این درحالی است که با ورود به تابستان و گرم تر شدن هوا بیشتر مسافران ترجیح می دهند بجای سفر به مناطق شمال، گشت و گذار در طبیعت کوهستانی غرب کشور را تجربه کنند. رودخانه های خنک و گوارا، گرمای خورشید را خنثی می کنند و چه لذت بخش خواهد بود قدم زدن در این جریان زندگی بخش.

 

بهترین تورهای داخلی در پاییز و زمستان

پاییز و زمستان برای شماری از مسافران فصل شروع سفراست. مسافران و گردشگران زیادی سفر در شش ماه دوم سال را به دلیل خلوت بودن مسیرها و دسترسی آسان به مراکز تفریحی و گردشگری دوست دارند، به همین خاطر خرید تور مسافرتی داخلی در این ایام همچنان پر رونق است. در ایران شهرهای بی نظیری وجود دارند که از سرمای پاییز و زمستان مبرا هستند و اب و هوایی معتدل و خنک دارند این مقصدها جزء شهرهای گرم جنوب و شهرهای کویری می باشند. با اینکه تعطیلات تابستان بیشترین فرصت را برای ایرانگردی در اختیارتان قرار می دهد، اما پیشنهاد می کنیم جذابیت سفر در شش ماه دوم سال را تجربه کنید. در ادامه تعدادی از مکان های دیدنی برای خرید تور های داخلی در پاییز و زمستان را معرفی خواهیم کرد.

 

کویر ابوزیدآباد، کویرگردی در دل عمارت های تاریخی

بیشترین مقاصد کویری برای تور مسافرتی داخلی در مرکز و شمال شرقی ایران واقع است. فصل پاییز و زمستان برای علاقه مندان به کویرگردی بسیار مناسب است زیرا در این فصل از گرمای شدید تابستان و سرمای زمستان خبری نیست و در بهترین اب و هوای کویری می توانید لذت قدم زدن در تله های ماسه ای را تجربه کنید. به همین منظور کویر ابوزیدآباد گزینه ی مناسبی برای خرید تور مسافرتی داخلی محسوب می شود. در ابوزیدآباد خانه ها و عمارت های تاریخی وجود دارد که از نظر معماری در نوع خود بی نظیر است بگونه ای که توجه هر گردشگری را به خود جلب می کند. بعد از دیدن کویر ابوزیدآباد پیشنهاد می کنیم از کاروانسرای صفوی، آب انبار و شهر زیرزمینی اویی دیدن کنید تا شگفتی معماری را در دل کویر مشاهده کنید.

روستای نایبند، ماسوله کویر

اگر می خواهید در دل کویر شاهد شگفتی خیره کننده باشید به روستای نایبند سفر کنید. نایبند یکی از روستاهای قدیمی ایران می باشد که قدمت هزاران ساله دارد و در جنوب طبس در دامنه کوه و مشرف به کویر لوت میزبان توریست ها و مسافران پاییزی است. شگفتی این روستا در این است که همچون معجزه ای سبز در دل کویر لوت نمایان شده است. در این روستای سرسبز گندم، جو، نخلستان و باغ های میوه فرواوانی وجود دارد که وفور نعمت را در این روستا نشان می دهند. سرسبزی روستای نایبد در دل کویر قابل توجه بسیاری از برگذارکنندگان تور مسافرتی داخلی است بطوریکه بسیاری از تورهای کویر لوت به این مقصد ختم می شود. روستای نایبند را ماسوله کویر می نامند چراکه در این روستا خانه ها همانند ماسوله به صورت پلکانی قرار گرفته اند که بر جذابیت این روستا افزوده است.

میبد یزد، سفری فراموش نشدنی در پاییز

اگر می خواهید در یک نقطه تمام فصول سال را در یک روز تجربه کنید به میبد یزد سفر کنید. شهر میبد در شمال یزد واقع شده است و تنها مقصد در میان تور مسافرتی داخلی می باشد که صبح ‌های بهاری، ظهرهای گرم تابستانی، غروب پاییزی و شب‌های زمستانی را در آن تجربه خواهید کرد. شهر میبد بناهای تاریخی بسیاری دارد که می توان از معروف ترین آنها به آثاری همچون قلعه نارین، برج کبوترخانه، کاروانسرا و مسجد جامع میبد، کاروانسرای عباسی، قلعه مهرجرد و یخچال تاریخی میبد اشاره کرد. تنها تعدادی از این جاذبه های تاریخی برای انتخاب میبد به عنوان مقصد تور مسافرتی داخلی کافی است. پیشنهاد می کنیم برای سفر به میبد پاییز را انتخاب کنید تا در جشنواره انار میبد شرکت کنید.

ارزان ترین پکیج های تور مسافرتی داخلی

با وجود تمام زیبایی های سفر نمی توان هزینه های جانبی اش را نادیده گرفت، این درحالی است که هزینه ی پکیج تورها با توجه به کیفیت تور، نوع هتل، ترانسفر و جزئیات آن متغییر می باشد. با یک سرچ ساده در سایت های برگذارکننده تور داخلی می توانید از نرخ تورها و خدمات جانبی به آسانی مطلع شوید، اما آژانس جهانگردی احمدزاده بر مبنای کیفیت و ارائه بهترین خدمات که در راستای احترام به حقوق مشتری است، ارزان ترین پکیج های تور مسافرتی داخلی و خارجی را در اختیار شما قرار می دهد تا بدون هیچگونه نگرانی، سفری خاطرانگیز را تجربه کنید. آژانس های ایرانگردی و جهانگردی احمدزاده کلیه خدمات مورد نیاز مسافران را اعم از خرید تور، خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی و همچنین رزرو هتل را بصورت آنلاین و 24 ساعته در اختیارتان قرار می دهد تا با گستردگی انتخاب در هر ساعتی از شبانه روز از تورهای مسافرتی ایرانگردی و جهانگردی مطلع شوید، فقط کافی است روی لینک azbooking.ir کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

رجبیان

افسانه شاهین فر کارشناش تولید محتوا - متخصص در زمینه ی تولید محتوای گردشگری موضوعات و مقالات مرتبط با موضوع سفر را برای شما به اشتراک میزارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا