ارزانترین هتل هاتایلندراهنمای سفرمجله گردشگری

هتل های ارزان تایلند

تایلند، مقصدی آشنا بخصوص برای ما ایرانی هاست. دست کم می توان گفت از هر چند خانواده ی ایرانی یکی تجربه ی سفر و اقامت در هتل های ارزان تایلند را دارد. شاید از ویژگی های هتل های ارزان قیمت تایلند زیاد شنیده باشید اما شنیدن کی بود مانند دیدن! پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه پول تان را صرف رزرو هتل های بی کیفیت کنید، این مطلب را بخوانید. در این مقاله لیستی از هتل های ارزان تایلند را که علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت مطلوبی برخوردارند را نیز معرفی کنیم. با ما همراه باشید …

 

هتل های ارزان در شهر بانکوک تایلند

هتل تراویلوگ (TRAVELODGE SUKHUMVIT 11)

اقامت در هتل سه ستاره ترایلوگ، رضایت خاطرتان را فراهم می­کند مخصوصاً اگر بیشتر در جریان امکانات ویژه این هتل قرار بگیرید. امکانات تفریحی هتل تراویلوگ شامل استخر روباز با حوله های مخصوص، مرکز تناسب اندام و اتومبیل اجاره ای است. راستی لذت آب تنی زیر آفتاب را در استخر پشت بام هم از دست ندهید. برای رفع عطش حتماً از نوشیدنی های میز بار کنار استخر استفاده کنید. خوردن غذاهای خوشمزه رستوران هتل هم راضی می­کند. فراموش نکنید صبحانه هتل بوفه آزاد است که آن را از دست ندهید.

از میان هتل های ارزان تایلند، یکی از ویژگی هایی که فقط خاص هتل تراویلوگ است ایستگاه رایانه­ای است که برای جلب رضایت بیشتر شما در این هتل قرار داده شده است. اقامت در یکی از 224 اتاق دارای تهویه مطبوع، اینترنت و وای فا رایگان آسایشی شبیه آنچه در خانه خودتان دارید را برایتان فراهم کرده است. هر اتاق یخچال و تلویزون صفحه تخت با برنامه های کابلی دارد که برای سرگرمی شما است. دوش های بارانی، حمام های اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان از امکانات مطلوب هتل ترایلوگ است. یک ویژگی ممتاز این هتل نزدیکی آن به مراکز خرید، فروشگاه، بازار و معبد است.

هتل های ارزان تایلند

هتل های ارزان تایلند

هتل گرند (GRAND TOWER INN RAMA 6)

امکانات هتل گرند آن قدر زیاد است که نمی­دانیم از کجا شروع کنیم. بگذارید نمای ظاهری این هتل دوستاره را شرح دهیم. یک ساختمان بتنی مدرن مستطیل شکل و البته مرتفع، مقابل تان قد علم کرده است. وارد هتل که می­شوید از دیدن سنگ های مرمر زرد و قرمز کف هتل به وجد می­آیید. سرتان را که بلند کنید لوستر شیشه ای زیبایی می­بینید که همه جا را روشن و نورانی کرده است. پس از گرفتن کلید اتاق اگر به جای آسانسور از پله های مارپیچ ورودی هتل بالا بروید به خوبی می­توانید هتل گرند و امکاناتش را رصد کنید.

اتاق های ضد صدای هتل گرند با مبلمان چوبی و تراس هایی رو به شهر انتظارتان را می­کشد. اینترنت، وای فا، تهویه مطبوع و حمام های دارای وان  فضای هتل را برایتان خوشایند تر می­کند. صرف صبحانه ای تایلندی و محلی در کافی شاپ هتل گرند را حتماً امتحان کنید. رستوران این هتل در انتهای ورودی و پس از لابی قرار دارد، در این رستوران منوی ویژه کودکان و منوی مخصوص رژیم غذایی بنا بر درخواست وجود دارد.

خوب وقت آن رسیده که از امکانات عمومی هتل گرند به عنوان یکی از هتل های ارزان قیمت تایلند برایتان بگوییم. هتل گرند برای فراغت اعضای خانواده برنامه های مختلفی دارد. مطبوعات، میز بار و نوشیدنی ها را که کنار بگذاریم به استخر شنای روباز با حوله های مخصوص استخر، صندلی های حمام آفتاب می­رسیم، خدمات اسپا، ماساژ و سونا برای آسایش بیشتر شما فراهم است. نگران بچه ها نباشید اقدامات ایمنی برای کودکان کاملاً رعایت شده است. راستی باشگاه بدنسازی هتل را هم از یاد نبرید و در طول اقامت از دستگاه های موجود در باشگاه برای تناسب اندام استفاده کنید.

هتل های ارزان تایلند

هتل ساواسدی (SAWASDEE SUKHUMVIT INN)

اقامت در هتلی که مانند عتیقه های قدیمی ارزشمند است حس سرزندگی و نشاط را در وجودتان بیدار می­کند. فضای دوستانه و صمیمی این هتل اطمینان شما را از انتخاب این هتل ارزان تایلند برای اقامت بیشتر می­کند. اتاق های دلباز با پنجره و تراس های بزرگ، اینترنت و وای فا رایگان و مبلمان راحت خدماتی است که در اتاق های هتل ساواسدی انتظارتان را می­کشد. صرف غذا یا نوشیدنی خنک در فضایی رویایی و سرسبز این هتل یک ستاره هم خالی از لطف نیست.

هتل های ارزان تایلند

هتل های ارزان تایلند

هتل های ارزان در شهر پاتایا تایلند

هتل سووترن (SOUTHERN STAR RESORT)

هتل سووترن با اینکه در دنیای تایلند فقط یک ستاره دارد، اما در مجاورت ساحل ماسه ای ناکلوا شما را به تماشای انعکاس هزاران ستاره دعوت می کند. تصویر غروب خورشید در پس دریا زیاترین منظره ای است که از پاتایا می توان دید آن هم از تراس های اختصاصی هتل سووترن. دوش آبگرم در حمام های اختصاصی هتل سووترن انرژی مضاعفی برای شروع روزی پر بار به شما می­دهد. مبلمان چوبی کلاسیک و میز بار با انواع نوشیدنی های سرد و گرم در لابی هتل منتظرتان است. وسایل سرگرمی فراوانی برای بچه ها فراهم است می­توانید تجهیزات بازی قرض بگیرید یا از کتاب و میز بیلیارد استفاده کنید. در رستوران هم منوی مخصوص کودکان موجود است. از دوچرخه اجاره ای هم می­توانید برای گشت و گذار استفاده کنید.

اگر دلتان آب تنی می­خواهد ولی ماسه های ساحل را دوست ندارید از استخر روباز هتل با صندلی های آفتاب گیرش لذت ببرید. ماساژورها در کنار استخر آماده ارائه خدمات هستند.

هتل های ارزان تایلند

هتل های ارزان تایلند

هتل ساواسدی (SAWASDEE SABAI)

با اقامت در این هتل دو ستاره فقط چند دقیقه تا ساحل فاصله دارید. انتخاب یکی از 75 اتاق هتل ساواسدی با اینترنت و وای فای رایگان و تلویزیونی که متصل به برنامه های کابلی است برای استراحت و تجدید قوا کافی است. در اتاق های این هتل حمام­های اختصاصی با دوش آب گرم انتظارتان را می­کشد. گاو صندوق و بطری های آب رایگان نیز در اختیارتان است. در این هتل بصورت 24 ساعته اطلاعات توریستی در اختیار مسافران گذاشته می شود. در واقع هتل ساواسدی با اینکه یکی از هتل های ارزان قیمت تایلند محسوب می شود، اما امکاناتی در خور نیاز مسافران ارائه می دهد.

هتل های ارزان تایلند

 هتل های ارزان در شهر ساحلی پوکت تایلند

رنگین کمانی از رنگ های جذاب هتل تووین (TWIN INN)

با ورود به هتل دوستاره تووین قدم به دنیای شاد رنگ ها می­گذارید، اتاق های رنگی هتل با دیزاینی زیبا و خوش رنگ انتظار ورودتان را می­کشند، شما هم ذوق زده می­شوید وقتی رنگهای هماهنگ دیوار با روتختی و پرده و حتی بالشت ها را ببینید. حمام اختصاصی با دوش آب گرم، اینترنت بیسم و وای فای رایگان، بطری آب همه چیزی است که در اتاق های هتل تووین برای راحتی شما در نظر گرفته شده است. یخچال و مینی بار هتل امکاناتی دیگری است که 51 اتاق هتل همگی از آن برخوردارند.

با اقامت در این هتل به باغ پروانه های پوکت و جهان حشرات بسیار نزدیک هستید و ظرف چند دقیقه می­توانید خود را برای خرید به فروشگاه بزرگ رابینسون برسانید. استخر روباز هتل هم خدمتی دیگر از هتل تووین است که آژانس احمدزاده به شما معرفی می­کند.

هتل های ارزان تایلند

هتل های ارزان تایلند

خرید تور تایلند لحظه آخری

پس از آشنایی با هتل های ارزان تایلند بهتر است برای تاریخ سفر و رزرو هتل برنامه کنید. با در نظر گرفتن هزینه ی سفرهای خارجی، خرید تور تایلند لحظه آخری یک معامله ی دو سر سود برای شما خواهد بود.

آژانس هواپیمایی جهانگردی احمدزاده با سابقه ای طولانی در ارائه خدمات خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، برگذاری تورهای خارجی و داخلی و همچنین خدمات اخذ ویزا یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به تایلند است. حتی برای گرفتن وقت سفارت هم می­توانید روی خدمات آژانس حساب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا