جهانگردیراهنمای سفرشهرهاکشورهامجله گردشگری

معروف ترین هتل های دبی

دبی شهری زیبا در حاشیه خلیج فارس که مقصد مهمی برای گردشگران و توریست های ایرانی می باشد. برج خلیفه، مراکز خرید و دیگر جاذبه های دبی، این شهر را به یکی از شهرهای توریستی جهان تبدیل کرده است. هتل های لوکس و پنج ستاره دبی چشم انداز بی نظیری به آب های نیلگون خلیج دارند که اقامتی آرامش بخش را می توانید در این هتل ها برای خود و خانواده تان رقم بزنید. در این مقاله معروف ترین هتل های دبی را معرفی می کنیم تا هنگام رزرو هتل راهنمای خوبی در اختیار داشته باشید.

معروف ترین هتل های دبی

لاکچری ترین و لوکس ترین و مجلل ترین هتل های  دبی

هتل شانگری لا، اقامتی اشرافی و راحت

هتل شانگری لا یکی از بهترین و معروف ترین هتل های دبی برای اقامتی اشرافی و راحت می باشد که در شیخ زاید واقع شده است. با اقامت در این هتل 5 ستاره می توانید در کمتر از ده دقیقه به برج خلیفه برسید و یا با ماشین هایی که شانگری لا در اختیارتان قرار می دهد به ساحل فوق العاده زیبای جمیرا بروید و از هوای تازه و نسیم دل انگیز، لذت ببرید. اسپا و ماساژ در کنار طب سنتی چینی به شما کمک می کند انرژی از دست رفته خود را بدست آورید. علاوه بر این هشت رستوران هتل با غذاهای سنتی، مدیترانه ای و اروپایی پذیرای شماست. از بین رستوران های شانگری لا، شانگ پلاس و غذاخوری دن آلفونسو برای صرف غذا انتخاب مناسبی است، زیرا تنوع منو و غذاهای بسیار خوشمزه آن ها دست شما را برای سفارش باز می گذارد.

هتل شانگری لا

هتل شانگری لا

هتل  مینا سلام جمیرا در بهترین منطقه دبی

جمیرا یکی از مناطق بی نظیر در دبی می باشد که با اقامت در هتل جمیرا مینا سلام می توانید از رودخانه آرام جمیرا، باغ های سرسبز منطقه و چشم انداز زیبا خلیج فارس لذت ببرید. بالن های اختصاصی و مبلمان راحت اتاق ها اقامتی آرامی را برای شما فراهم می کند. اگر هدف از سفر به دبی خرید و تفریح است پیشنهاد می کنیم هتل  مینا سلام جمیرا  را برای اقامت در نظر داشته باشید، زیرا هتل تنها کمتر از ده دقیقه با بازارها و مراکز بزرگ دبی فاصله دارد. همچنین غذاهایی با طعم و مزه جدید را می توانید در رستوران هتل تجربه کنید. از امکانات ویژه هتل می توان به استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، باشگاه بدنسازی، بیلیارد و غیره اشاره کرد.

هتل  مینا سلام جمیرا

هتل  مینا سلام جمیرا

هتل آتلانتیس، هیجان انگیزترین هتل دبی

ساحل شنی و آکواریوم زیر آب که امکان شنا کردن با دلفین ها را به شما می دهد، سبب شده هتل آتلانتیس یکی از معروف ترین هتل های دبی به شمار برود. اتاق های هتل به سبک عربی طراحی شده و دارای امکانات رفاهی بسیاری هستند. آتلانتیس دسترسی خوبی به امارات مال، برج خلیفه و کلوپ گلف امارات دارد و می توانید با چند دقیقه رانندگی به این مکان های دیدنی و جذاب بروید. غذاهای عربی و چینی متنوعی را می توانید در رستوران های یوان و نوو هتل امتحان کنید، جالب است بدانید که رستوران یوان برای شما غذاهای سنتی چینی را سرو می کند.

هتل آتلانتیس دبی

هتل آتلانتیس دبی

هتل تاورز روتانا، مشرف به برج خلیفه

برج خلیفه یکی از عظیم ترین بناهای مدرن و معروف ترین هتل های دبی می باشد که سالانه گرشگران و توریست های بسیاری را به خود جذب کرده است. هتل چهار ستاره تاورز روتانا رو به رو این برج بزرگ واقع شده و مسافران هتل می توانند چشم اندازه زیبایی از برج خلیفه را ببینند. در فاصله ده دقیقه ای از هتل می توانید به مرکز دبی مال و ساحل جمیرا بروید. دکوراسیون اتاق هابا  آثار هنری شاهکاری تزئین شده، علاوه بر این تهویه‌کننده هوا، تلویزیون و حمام لوکس از دیگر امکانات رفاهی اتاق های هتل تاورز روتانا می باشد. برای تجربه غذاهای جدید رستوران هتل را به شما پیشنهاد می کنیم. در این رستوران ها می توانید انواع غذاهای ژاپنی، چینی، هندی و ایتالیایی را از منوهای متنوعی انتخاب کنید. هتل برای مسافران خود امکانات تفریحی از قبیل مرکز ورزشی و بدنسازی، حمام بخار، سونا و جکوزی فراهم کرده تا اقامتی مفرح را گردشگران و توریست ها در تاورز روتانا سپری کنند.

تاورز روتانا

تاورز روتانا

هتل پولمن دیره، مناسب برای جلسات و همایش ها

در نزدیکی فرودگاه بین المللی دبی، هتل بزرگ و پنج ستاره پولمن دیره واقع شده است. دکوراسیون مدرن و لوکس این هتل با ورود به لابی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. اتاق های راحت و آرامش بخش هتل کمک می کند انرژی بالایی به دست آورید و خستگی روزها کار و فعالیت را از خود بیرون کنید. جالب است بدانید که صبحانه این هتل برای کودکان زیر دوازده سال به همراه والدین رایگان می باشد. رستوران های متعددی در این هتل غذاها و نوشدنی های بسیار خوشمزه و خوش طعمی سرو می کنند که حتماً در مدت اقامت خود در این هتل امتحان کنید. هتل پولمن دیره با داشتن سالن های بزرگ و مجهز امکان برگذاری جلسات و همایش ها را دارد.

هتل پولمن دیره

هتل پولمن دیره

هتل برج العرب جمیرا، مدرن ترین و مجهزترین هتل دبی

هتل برج العرب جمیرا با 202 اتاق یکی از معروف ترین هتل های دبی می باشد. این هتل دارای سوئیت های مجهزی می باشد که امکاناتی نظیر وای فای،تلویزیون  21 اینچ  با برنامه های تعاملی را برای مسافران فراهم کرده است. سوئیت های هتل برج العرب جمیرا منظره ای شگفت انگیزی به خلیج فارس دارد که یکی از جذابیت های این هتل می باشد.پارک آبی وایلدوادی، مدینه جمیرا، هتل جمیرا بیچ، برج خلیفه و مرکز دبی از مکان های تفریحی دبی که در نزدیکی هتل واقع شده اند.نام این هتل مجهز را حتماً در لیست هتل های معروفی که  آژانس گردشگری احمد زاده به شما معرفی می­کند، قرار دهید.

هتل برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا

هتل نووتل ال بشیر، مناسب برای تاجران

هتل چهار ستاره نووتل ال بشیر با بیش از 456 اتاق و سوئیت، هتلی باشکوه و مجلل مناسب برای کسانی که برای تجارت و یا خرید به این کشور سفر می کنند. این هتل با 41 طبقه در خیابان شیخ زاید قرار دارد و مسافران می توانند دسترسی خوبی به مراکز خرید و جاذبه های تفریحی داشته باشند. پیست اسکی دبی که یکی از تفریحاتی جذاب این شهر محسوب می شود در نزدیکی هتل نووتل ال بشیر قرار گرفته است. مکان های تفریحی و مراکز خرید از مهم ترین دلایلی است که بسیاری از گردشگران و توریست ها این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند.

هتل نووتل ال بشیر

جمیرا زعبیل سرای، هتلی شبیه به یک کاخ عظیم

هتل پنج ستاره جمیرا زعبیل سرای یکی از مشهورترین هتل های دبی که در غرب جمیرا  پالم واقع شده و در حدود سه دقیقه با ساحل فاصله دارد. گردشگران و توریست ها می توانند با اقامت در این هتل با سرویس فراهم شده به پارک آبی وایلد وادی، مدینه جمیرا، هتل جمیرا بیچ، برج خلیفه و مرکز شهر دبی بروند. اتاق های هتل جمیرا زعبیل سرا به سبک عثمانی طراحی شده اند. ده رستوران هتل غذاهای ترکی، استانبولی، ایتالیایی و سایر غذاهای بین المللی را سرو می کنند که می توانید چالشی خوشمزه را در این رستوران ها تجربه کنید.

جمیرا زعبیل سرای

جمیرا زعبیل سرای

اقامتی رویایی در هتل های مشهور دبی با آژانس احمدزاده

اقامتی رویایی در بهترین هتل های دبی با کمک سایت های جهان گردی امکان پذیر است فقط کافی است با مراجعه به این سایت ها و مقایسه هتل دلخواهتان را رزرو کنید. آژانس هواپیمایی و جهان گردی احمدزاده یکی از شرکت های با سابقه و شناخته شده می باشد که خدماتی مانند خرید بلیط هواپیما، رزرو تور، رزرو هتل خارجی، اخذ ویزا و گرفتن وقت سفارت را ارائه می دهد تا بتوانید با خیال راحت اقدامات اولیه سفر را تهیه کنید و در کمترین زمان سفری رویایی را برای خود رقم بزنید.

5/5 - (2 امتیاز)

رجبیان

افسانه شاهین فر کارشناش تولید محتوا - متخصص در زمینه ی تولید محتوای گردشگری موضوعات و مقالات مرتبط با موضوع سفر را برای شما به اشتراک میزارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا