جهانگردیخوردنی هاراهنمای سفرسنگاپورسوغاتکشورهامجله گردشگری

سوغات سنگاپور و خوردنی های سنگاپور

در میان سوغات سنگاپور بیشترین سهم را خوراکی های خوشمزه وپر رنگ و لعاب دارند. برای خرید سوغاتی در  سنگاپور باید چمدان­تان را خالی نگه دارید تا بتوانید همه آنچه را خریده اید با خود حمل کنید. سایت جهانگردی احمدزاده با معرفی بهترین سوغاتی ­های که در این کشور توسعه یافته آسیایی،می­توانید تهیه کنید همراهتان خواهد بود.

سوغاتی های خوردنی سنگاپور

 مربای کایا با طعم نارگیل

مربای کایا شبیه کرم شکلاتی است ولی به رنگ سبز روشن. این مربای خوشمزه و خوش طعم را که از نارگیل تهیه می شود حتما در لیست سوغات­های سنگاپور قرار دهید تا هر وقت از آن میل کردید یاد خاطرات شیرین این سرزمین برایتان زنده شود. تست کایا صبحانه محبوب مردم این کشوراست که از ترکیب نان تست، کره و مربای کایا آماده می­شود این صبحانه دلبر حتی در خیابان های شهر به وفور یافت می­شود.

حنما بخوانید: سوغات مالزی و خوردنی های خوشمزه مالزی

سوغات و خوردنی های سنگاپور

چای تی دبلیو جی،نوشته­ های جذاب­تر از عطر چای

شاید باور نکیند ولی شهرت چای تی دبلیو جی، جهانی است. عاشقان چای در تمام دنیا این برند را می­شناسند و از طعم خوش چای­های این سرزمین لذت می­برند. جالب ترین قسمت این سوغات سنگاپور نام های زیبایی است که در بسته بندی های شکیل این محصول خوش عطر و طعم می بینید. اگر با دقت نوشته ها را بخوانید شما هم از مشتریان این سوغات خوش عطر و طعم خواهید شد. مگر می­توانید این نوشته روی چای را دید و عاشقش نشد؟ «عاشق من باش!» یا این نوشته: «آخر هفته در سنگاپور» یا « چای جنتلمن ها». در فروشگاه هایی که این چای را عرضه می­کنند، علاوه بر چای، کوکی و ماکارون های رنگارنگ با طعم این چای هم پیدا می­شود.

حنما بخوانید: بهترین سوغات گرجستان چیه؟

سوغات و خوردنی های سنگاپور

اسنک رول میگوف یک سوغاتی آتشین

یک اسنک خوشمزه و تند برای کسانی که طعم های تند و فلفلی را دوست دارند. رول هایی که از میگو ساخته شده اند و بسیار هم تند هستند، یک سوغاتی فلفلی از این سرزمین خواهد بود برای کسانی که عاشق این طعم آتشین هستند.

سوغات و خوردنی های سنگاپور

امتحان مجانی میوه­های خشک استوایی

طرفداران میوهای استوایی با طعم های خاص و منحصر به فرد می­توانند انواع میوه های استوایی را، البته از نوع خشک و قابل حمل، که خراب هم نمی­شوند به عنوان سوغات سنگاپور بخرند. یکی از خشکباری که طرفداران زیادی دارد، انبه خشک است.این میوه استوایی را به عنوان سوغات، برای کسانی بخرید که قصددارید حسابی سورپرازشان کنید. برای خرید خشکبار می­توانید به سوپر مارکت، بازارچه های خیابانی یا فروشگاه های بزرگ مراجعه کنید. یادتان باشد امتحان کردن این خوراکی های خوشمزه، قبل از خرید مجانی است.

سوغات و خوردنی های سنگاپور

کیکشیفون پاندان، کیکی با عصاره طبیعت

یکی از مشهورترین و به نام ترین سوغاتیهای سنگاپور، کیک سبز این شهر است. این کیک که از عصاره برگ گیاه پاندانوس آماریلیفولیوس تهیه می­شود، عطر  و طعمی بی نظیر دارد که خاص کشور سنگاپور است. اگر خواستید این کیک را به عنوان سوغات همراه داشته باشید، باید بعد از خرید بلیط هواپیما و در فرودگاه آن را تهیه کنید تاتازه­تر باشد.

سوغات و خوردنی های سنگاپور

تارت آناناس، کم شیرین ولی پرطرفدار

یک خوراکی خوشمزه و البته ماندگار که به راحتی می توانید به عنوانسوغاتی ازسنگاپور بخرید تارت آناناس است. تارت ها در مدل های مختلف از ساده تا رنگی در انواع فروشگاه ها پیدا می­شوند. البته که این تارت ها خیلی شیرین نیستند ولی تا شش هفته ماندگاری دارند. فراموش نکنید که تارت های دایره ای پرطرفدارتر هستند و البته کمیاب تر. این خوراکی خوشمزه را در فروشگاه تاکاشیمایا و فرودگاه می­توانید بیدا کنید.

سوغات و خوردنی های سنگاپور

صنایع دستی برای سوغات سنگاپور

طرح های پراناکان، نقوشی جذاب برروی سوغاتی ها

پراناکان نام یکی از قوم های سنگاپوری است که در تهیه صنایع دستی و سوغات به نام و شهره هستند. نقوش زیبایی که با دستان هنرمند این قبیله بر همه چیز حک شده یادگار زیبایی از این سرزمین پر زرق و برق است.از پارچه های زیبایی که با این طرح و زنگ های جذاب تزئین شده اند تا ظروف آشپزخانه، پیراهن، تیشرت، کیسه پول، ظروف سفالی، دمپایی ها مهره دوزی شده، کفش های دست دوز و اصیل و … هر چیزی که فکرش را بکنید در این فروشگاه ها پیدا می­کنید.

اگر می خواهید راجع به این قوم هنرمند، اطلاعات بیشتری داشته باشید بهتر است از موزه پراناکان دیدن کنید و دست سازه های زیادی را از نزدیک ببینید.

سوغات و خوردنی های سنگاپور

اکسسوری های نمادین سنگاپور برای سوغات

مجسمه مرلیون، نماد شهر سنگاپور

مجسمه ای با سر شیر و بدن ماهی، نماد سنگاپور و یکی از ارزشمندترین سوغاتی های سنگاپور است.مجسمه های کوچک مرلیون، جاکلیدی، گوی برفی، قاب عکس و هر چیزی که شما برای سوغات می پسندید با تصویر این نماد زیبا بر آن، یکی از جذاب ترین سوغات هایی است که طرفداران زیادی هم دارد.

سوغات و خوردنی های سنگاپور

سبدی پر از سوغاتی­ با طرح مرلاین

مرلاین یا همان تندیس معروف سنگاپور که سر شیر و بدن ماهی دارد از مجسمه های گران قیمت به شکلات های خوشمزه و لاکچری تغییر ماهیت داده و به این ترتیب تبدیل به یک خوردنی خوشمزه شده است. انواع لباس، نشانه کتاب، رومیزی، زیر لیوانی، اسباب بازی، خودکار و هر چیزی که فکرش را بکنید می توانید با این تندیس اختصاصی سنگاپور بیدا کنید و به عنوان سوغات سنگاپور یکی از بهترین هایش را انتخاب کنید و بخرید. یکی از چیزهایی که از خریدنش نباید غفلت کنید کوکی، آب نبات، انواع شکلات با شکل و شمایل مرلاین  است که حتماً در سبد سوغاتی هایتان قرار دهید. بسته بندی های شیک و دلبر این شکلات ها آن را به یک سوغات خوشمزه و ارزشمند تبدیل کرده است.

سوغات و خوردنی های سنگاپور

یادگاری هایی با عطر خوش ارکیده

گل ارکیده بومی کشور سنگاپور و یکی دیگر از نمادهای این کشور است. علاوه بر عطر خوش این گل زیبا، ردپای آن را در بسیاری از سوغاتی های سنگاپور به وضوح می­بینید. قبل از هر کاری یک ادکلن با رایحه گل ارکیده برای خودتان بخرد تا عطر و بوی این کشور زیبا را برای همیشه با خود داشته باشید. می­توانید دوستان­تان را هم به داشتن این رایحه خوش مهمان کنید. اکسسوری های زیبایی با طرح گل ارکیده در فروشگاه های سوغات موجودند که می­توانند اطرافیانتان را خوشحال کنند، مانند گوشواره یا گردنبندهایی که به طرح گل ارکیده هستند.

سوغات و خوردنی های سنگاپور

گیاهان دارویی مناسب سوغات

تایگر بالم سوغاتی تسکین دهنده

یکی از گیاهان دارویی معروف و قدیمی سنگاپور که قدمتی بیشتر از این کشور دارد، تایگر بالم است. از این گیاه دارویی،پمادی برای تسکین درد می­سازند که معجزه­گر است. بسته بندی شکیل و هندسی این گیاه دارویی آن را به یکی از بهترین سوغاتی های سنگاپور برای توریست ها تبدیل کرده است.

سوغات و خوردنی های سنگاپور

خرید ارزان قیمت بلیط هواپیما در سفر با تور سنگاپور

سنگاپور یکی از مقصدهایی است که جذابیت های زیادی برای توریست ها و گردشگران دارد. سفر به این کشور آسیایی با جاذبه های گردشگری فراوان، جزو سفرهای اقتصادی است که قشر زیادی از مردم می­توانند برای سفر با تور مالزی برنامه ریزی کنند. یکی از راه های کاهش هزینه های سفر،خرید بلیط هوایپمای ارزان قیمت چارتری یا لحظه آخری است. با ورود به سایت گردشگری احمدزاده می­توانید لیستی از پروازهای ایرلاین های مختلف را ببینید و یکی از با کیفیت ترین و ارزان ترین بلیط ها را خریداری کنید. استفاده از تورهای فردی یا گروهی و رزرو هتل های ارزان قیمتی که سایت احمدزاده به شما معرفی می­کند، می­تواند در کاهش بیشتر هزینه کمک بزرگی باشد. با ورود به سایت جهانگردی احمدزاده و استفاده از خدمات مطلوب سایت، مسافر همیشگی تورهای ما خواهید شد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا