خرید بلیط لحظه آخری ارزان

[flight_last_moment]

کافی است اهل تورگردی و سفر با هواپیما باشید تا مفهوم خرید بلیط لحظه آخری ارزان را در یک جمله درک کنید،” فروش بلیط هواپیمای بهترین ایرلاین ها با تخفیف ویژه!! “. خرید بلیط ارزان لحظه آخری درست مثل برنده شدن بلیط شانس در یک قرعه کشی برای داشتن کمک هزینه سفر است، با این تفاوت که قرار است در اکثر مواقع برنده ی خوش اقبال این بلیط های ارزان قیمت باشید. پس چمدان خود را ببندید و برای یک سفر خاطرانگیز هوایی آماده شوید. در این مقاله راه های خرید بلیط ارزان لحظه آخری را در شرایط خاص به شما نشان می دهیم تا تجربه ای متمایز از سفر با هواپیما داشته باشید.

خرید بلیط ارزان لحظه آخری - آژانس احمدزاده

بلیط های چارتر یا لحظه آخری، کدام ارزان تر است؟

قبل از اینکه سراغ تخفیفات بلیط لحظه آخری و نحوه ی خرید بلیط های ارزان قیمت برویم، بهتر است این ابهام را در رابطه با نوع بلیط های لحظه آخری ارزان برطرف کنیم. با توجه به اینکه بلیط های چارتری طرفداران زیادی در میان مسافران هواپیما دارند، گاهی این سؤال پیش می آید که بلیط های چارتری ارزان تر هستند یا بلیط های لحظه آخری؟

بهتر است بدانید که ما در سیستم هواپیمایی کشور دو نوع بلیط هواپیما داریم؛

1. بلیط های سیستمی

2. بلیط های چارتری

البته این بلیط ها ویژگی های خاص خودشان را دارند که با توجه به مزیت ها و معایب هر کدام می توانید بهترین گزینه را در شرایط مختلف برای سفر با هواپیما انتخاب کنید. اکنون که با انواع بلیط هواپیما آشنا شده اید، احتمالاً این سؤال برایتان پیش می آید که خب بلیط لحظه آخری کجای این ماجرا است؟ در ادامه بیشتر با این بلیط های جادویی آشنا می شوید.

بلیط لحظه آخری ارزان چه بلیطی است؟

بلیط لحظه آخری ارزان در واقع اصطلاحی است که به بلیط های تخفیف خورده چارتری می گویند. در این رابطه بهتر است اطلاعات پیش زمینه ای درباره ی نوع بلیط های چارتری هواپیما داشته باشید. تکلیف بلیط های سیستمی که روشن است؛ این ها بلیط هایی هستند که شرکت های هواپیمایی یا همان ایرلاین مستقیماً از طریق سایت های هواپیمایی مربوطه به مسافران می فروشند. این درحالی است که بلیط های چارتری داستان جداگانه ای دارند، روایتی که باعث تغییر و تحولات قابل توجه در قیمت بلیط هواپیما می شود.

بلیط ارزان لحظه آخری - آژانس احمدزاده

بلیط های چارتری چه نوع بلیط هایی هستند؟

برخی از آژانس های هواپیمایی که در زمینه فروش بلیط هواپیما داخلی و بلیط هواپیما خارجی فعالیت می کنند، خودشان برای فروش مستقیم بلیط هواپیما اقدام می کنند، به عبارت دیگر بجای خود ایرلاین، بلیط هواپیما را به مسافران می فروشند و این تحت شرایطی شبیه قوانین مالک و مستأجر صورت می گیرد.

آژانس های هواپیمایی در برخی از مواقع سال و برای مدت معینی با شرکت های هواپیمایی قرارداد می بندند و طی آن تعدادی از صندلی های هواپیما و در برخی مواقع تمام صندلی های هواپیما را در مسیرهای خاص اجاره یا پیش خرید می کنند. خوب است بدانید که چارتر در لغت به معنی اجاره کردن است، بنابراین در سیستم هواپیمایی کشور به اینگونه آژانس های هواپیمایی، چارتر کننده و به بلیط های هواپیما، چارتری می گویند.

در بلیط های سیستمی نرخ بلیط هواپیما طبق قیمت های مصوب بفروش می رسد، بنابراین تغییر قیمت قابل توجهی ندارند، حتی اگر هواپیما با صندلی خالی پرواز کند. در خصوص بلیط های چارتری که آژانس ها هزینه ی بلیط هواپیما را از قبل به ایرلاین پرداخت کرده اند، بفروش  رساندن تمام بلیط ها امری ضروری است، بنابراین در مواقعی که تمام صندلی ها رزرو نمی شوند، در روز پایانی و لحظه های آخر قیمت بلیط هواپیما به شکل چشم گیری کاهش می یابد.

این کاهش قیمت گاهی با تبلیغات همراه است تا به هر قیمتی شده تمام بلیط های باقی مانده بفروش برسند. با این روش آژانس های هواپیمایی از خسارت ناشی از صندلی های خالی هواپیما تا حدودی جلوگیری می کنند.

پروازهای لحظه آخری ارزان

اکنون که اطلاعات کلی در خصوص بلیط های چارتری و نحوه تخفیف آن ها در پروازهای لحظه آخری ارزان کسب کرده اید، به این درک خواهید رسید که اینگونه بلیط های تخفیف خورده می باشند. در پروازهای لحظه آخری ارزان، آژانس های هواپیمایی با کاهش قیمت بلیط ها تا حدودی از خسارت احتمالی جلوگیری می کنند و در مقابل مسافران با خرید بلیط لحظه آخری ارزان می توانند یک سفر ارزان و بصرفه با هواپیما را تجربه کنند.

خرید بلیط ارزان لحظه آخری - آژانس احمدزاده

نکاتی در رابطه با خرید بلیط ارزان لحظه آخری

1- بلیط های لحظه آخری ارزان همانطور که از اسم آنها پیداست، شانسی است که در لحظه های پایانی پرواز اتفاق می افتد، بنابراین این بلیط ها برای افرادی مناسب است که اهل سفرهای یهویی و بدون برنامه ریزی هستند.

2- اگر برای سفر باید ساعت ها چمدان خود را ببندید و روزها تاریخ دقیق پرواز را مشخص کنید، روی سفر با پروازهای لحظه آخری حساب نکنید. این بلیط های تخفیف خورده منتظر نمی مانند تا شما تاریخ و ساعت دقیق پرواز را تعیین کنید و هر لحظه ممکن است شما را سوپرایز کنند، شاید یک ساعت قبل پرواز.

3- در سفرهای خانوادگی معمولا به دلیل اینکه به تعداد بلیط بیشتری نیاز دارید و اغلب به دلیل شرایط سفرهای خانودگی که همگی دوست دارند کنار هم بنشینند یا حتی بچه همراهشان است، انتخاب برای خرید بلیط هواپیما سخت تر می شود. بلیط های لحظه آخری برای تمام افراد در سنین مختلف یک قیمت است و به احتمال زیاد شماره صندلی های باقی مانده از یکدیگر جدا است، هر چند اگر از این بابت مشکلی ندارید می توانید روی سفر با خرید بلیط ارزان لحظه آخری حساب کنید.

4- این نکته را فراموش نکنید که بلیط های چارتری همیشه ارزان ترین بلیط های را به خود اختصاص می دهند، کافی است در روزهای پیک سفر برای خرید بلیط اقدام کنید تا دریابید که بلیط های سیستمی گاهی می توانند ارزان ترین بلیط هواپیما باشند.

5- بلیط های لحظه آخری ارزان به دلیل اینکه در روز پایانی و اغلب در ساعات نهایی بفروش می رسند، قابل استرداد نیستند. بنابراین اگر بخواهید پرواز خود را کنسل کنید، باید قید هزینه ی پرداختی را بزنید، چراکه آژانس های هواپیمایی دیگری مهلتی برای پیدا کردن مسافر و فروش مجدد بلیط ندارند. در اینصورت خسارت ناشی از کنسلی بلیط تنها مورد توجه خود مسافر است و اژانس های چارتر کننده هیچ مبلغی را به خریدار عودت نمی دهند.

پیشنهاد می کنیم زمانی‎ که از خرید خود اطمینان پیدا کردید برای خرید بلیط لحظه آخری ارزان اقدام کنید.

خرید بلیط ارزان لحظه آخری - آژانس احمدزاده

بلیط لحظه آخری ارزان در سایت های معتبر

خرید بلیط لحظه آخری ارزان تنها زمانی می تواند ما را به اهداف مان در کاهش هزینه سفر برساند که آن را از سایت های معتبر خریداری کنیم. سایت آژانس هواپیمایی احمدزاده با سابقه طولانی در زمینه فروش بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرو هتل و همچنین رزرو تورهای ایرانگردی و جهانگردی توانسته نشان اعتماد الکترونیک را دریافت و منبعی از اطلاعات پرواز را در مسیرهای مختلف در اختیار مسافران قرار دهد. فقط کافی است وارد سایت گردشگری احمدزاده شوید و با انتخاب مقصد و مبدأ و همچنین تاریخ پرواز به لیست بلیط های موجود دسترسی پیدا کنید. در این مرحله با جستجو در میان بلیط های هواپیما از ایرلاین های مختلف، می توانید ارزان ترین بلیط هواپیمای لحظه آخری را خریداری کنید.

پروزا های لحظه آخری

[flight_last_moment]
دکمه بازگشت به بالا