اسپانیاجهانگردیخوردنی هاراهنمای سفررستوران و کافهکشورهامجله گردشگری

بهترین رستوران های اسپانیا

منوی غذایی بهترین رستوران های اسپانیا، جزو برترین منوهای سال 2018 در دنیا است. تا زمانی که طعم غذاهای خوشمزه اسپانیایی را نچشیده باشید به راستی اسپانیا را نشناخته اید. در میان کشورهای اروپایی، رستوران های اسپانیایی با غذاهای منحصر به فرد و متنوع، گوی سبقت را از بقیه ربوده اند و جزو بهترین رستوران های دنیا هستند. اسپانیا بهشت غذاهای دریایی است. ممکن است در طول سفر برای صرف غذا در بهترین رستوران های اسپانیا وسوسه شوید؛ بنابراین بهتر است قبل از اینکه بار سفر ببندید با مجموعه ای از بهترین رستوران های اسپانیا آشنا شوید. در این مقاله لیستی از بهترین ها را به شما معرفی می‌کنیم.

اسپانیا کشور خوراکی های تازه و طبیعی

بسیاری از گردشگرانی که به اسپانیا سفر کرده اند، معتقدند اسپانیا سرشار از خوراکی های لذیذ و مقوی است که با مزه های متنوع پاسخگوی هر نوع ذائقه‌ی می باشد. راز خوشمزگی غذاهای اسپانیایی در سادگی، تازگی و طبیعی بودن‌شان است. دسرهایی که در رستوران های اسپانیایی سرو می شود، شما را با خود به دنیای رنگارنگ مزه های شیرین می برد. در صورت رزرو هتل و سفر به اسپانیا، بهتر است از قبل بهترین رستوران های اسپانیا را بشناسید. در این مطلب راهنمای شما خواهیم بود و لیستی از بهترین رستوران های اسپانیا را در اختیارتان می گذاریم.

حتما بخوانید: بهترین رستوران های ایروان ارمنستان

بهترین رستوران های اسپانیا - آژانس احمدزاده

طعم غذای ستنی در رستوران کازالوسیو

در شهر مادرید از هر شهروند آدرس بهترین رستوران را بپرسید، یک نام بیشتر به گوش می رسد؛ رستوران کازالوسیو. استفاده از تنور زغالی و روغن زیتون برای پخت غذاها دلیل اصلی شهرت و لذیذ بودن غذاهای این رستوران است.

تنوع و کیفیت غذاهای سنتی رستوران کازالوسیو آن قدر زیاد است که واقعا نمی توانید تصمیم بگیرید کدام را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید برای غذا خوردن در بهترین رستوران شهر مادرید حتما باید از قبل میز رزرو کنید، چون این رستوران مشتریان زیادی دارد.

حتما بخوانید: بهترین رستوران های ایتالیا

بهترین رستوران های اسپانیا - رستوران کازالوسیو

رستوران اسادور اتخییاری باسک، معروف به مرد آتش

این رستوران به مرد آتش معروف است؛ شاید دلیل این نامگذاری آشپز توانمندی باشد که از دل شعله های آتش، کباب های بی نظیری خلق می کند. چشیدن کباب آتشی در دل طبیعت باشکوه اسپانیا، تصویر این رستوران رؤیایی  را برای همیشه در ذهن تان ماندگار می کند.

آتش کوره های این رستوران از چوب هایی است که در دل طبیعت است و غذاها فقط در این کوره ها طبخ می شود نه روی اجاق گاز. اگر از بوی دود لذت می برید، حتما به این رستوران سر بزنید؛ چون همه ی غذاها و حتی ظروف در این رستوران دودی هستند. با امتحان کردن طعمِ خوش غذاهای خانگی سرآشپز آرگویزنیز، حیرتزده خواهید شد، پس پیشنهاد ویژه ی سراشپز را رد نکنید.

حتما بخوانید: بهترین رستوران های هند

بهترین رستوران های اسپانیا - رستوران اسادور اتخییاری باسک - آژانس احمدزاده

لذت غذا خوردن درفضای باز و چمنزار در کافه رستوران پیک نیک

اگر گذرتان به شهر معروف رئال مادرید افتاد، حتما سری به این رستوران بزنید.

غذای این رستوران در فضای باز و چمنزار، دقیقا مثل زمانی که برای پیک نیک رفته اید یا مشغول تماشای بازی هیجان انگیز فوتبال هستید، برایتان سرو می شود.

سرآشپز خوش ذوق این رستوران، غذاها و نوشیدنی هایی برای شما آماده می کند که تا به حال نچشیده اید، بنابراین پیشنهاد می کنیم هنگام سفارش غذا از دسرها و نوشیدنی های ویژه سرآشپز هم استفاده کنید.

حتما بخوانید: بهترین رستوران های مالزی

بهترین رستوران های اسپانیا - آژانس احمدزاده

رستوران حواس پنجگانه، تجربه ای رمانتیک

این رستوران صاحب جایزه های زیاد و دارای منوی غذاهای مدیترانه ای، اروپایی و اسپانیایی است. اگر به دنبال چشیدن غذاهای بی نظیر در یک موقعیت خاص و رمانتیک هستید به این رستوران سری بزنید. چیدمان دکوراسیون با رنگ های گرمِ قهوه ای و کرم درکنار رومیزی های سفید و کارکنان خوشرو، محیط دلچسب و  مطبوعی برای یک قرار عاشقانه فراهم می کند.

رستوران حواس پنجگانه، شهرت جهانی دارد و صاحب جایزه های بین المللی زیادی است. تنوع و کیفیت بالای غذاها، در فضایی شیک و دل انگیز، خاطره ای فراموش نشدنی از شهر زیبای بارسلون را برای تان رقم می زند.

حتما بخوانید: غذاهای معروف پاریس

بهترین رستوران های اسپانیا - رستوران هواس 5 گانه اسپانیا - - آژانس احمدزاده

غذای ویژه اسپانیایی در رستوران کن سوله

یکی از خاص ترین رستوران های شهر بارسلونا، با پیشخدمت های خوش برخورد و دقیق، غذاهای اسپانیایی، دریایی و مدیترانه ای که  سلیقه ها را راضی نگه می­دارد، رستوران کن سوله است. دو غذای ویژه­ی اسپانیایی که دراین رستوران سرو می شود، این­جا را مشهور و به نام کرده است. غذای قاشق مادربزرگ و پائیا دو پیشنهاد مخصوص سرآشپز هستند. نخود، سوسیس، عدس، سیب زمینی، پیاز، تخم مرغ و پنیر مواد اصلی تشکیل دهنده­ی غذای قاشق مادربزرگ است. با نشستن در طبقه­ی پایین این رستوران هنگام انتظار برای آماده شدن غذا، از پنجره های تعبیه شده، می توانید فضای آشپزخانه را هم ببینید.

حتما بخوانید: سوغات و خوردنی های بوداپست

بهترین رستوران های اسپانیا - رستوران کن سوله - آژانس احمدزاده
بهترین رستوران های اسپانیا

الکیمیا طعم بی نظیر غذاهای گیاهی در رستوران

اگر در شهر بارسلونا به دنبال یک رستوران بی نقص و عالی می گردید، رستوران الکیمیا را پیشنهاد می کنیم. لازم است بدانید که منوی غذاهای این رستوران شامل غذاهای مدیترانه ای، اروپایی، اسپانیایی است. دلیل اصلی رضایت مهمانان رستوران الکیمیا، مهارت سرآشپز معروف آن در طبخ غذاهای گیاهی است.

این رستوران علاوه بر کیفیت غذایی بالا، شهرت خود را مدیون فضای دنج و پرسنل مؤدب و خوش رفتار خود است. بی جهت نیست که اغلب مردم بومی این رستوران را برای قرارهای کاری ترجیح می دهند. جالب است بدانید؛ رستوران الکیمیا توسط یکی از بهترین آشپزهای دنیا و همسرش، اداره می شود.

حتما بخوانید: خوشمزه ترین و خوردنی ترین شیرینی های پاریس

بهترین رستوران های اسپانیا - آژانس احمدزاده

رستوران لابولاتابرنا، باوقار و کلاسیک

اگر در شهر مادرید دنبال یک رستوران دنج و آرام هستید، رستوران لابولاتابرنا بهترین گزینه است.

با وجود آن که رستوران لابولاتابرنا در یکی از کوچه های فرعی واقع شده، اما هتل های اطراف، این رستوران را به مشتریان خود معرفی می کنند تا تجربه ی حضور در یک رستوران اصیل، باوقار و کلاسیک را کسب کنند. پیشنهاد می کنیم از خوردن خورش کوسیدو در ظرف های مخصوص سنتی در این رستوران لذت ببرید.

خورش کوسیدو از غذاهای محبوب و لذیذ اسپانیاست که توسط آشپز این رستوران ابداع شده و فقط در وعده­ی ناهار سرو می شود.

حتما بخوانید: نوشیدنی های معروف فرانسه

بهترین رستوران های اسپانیا - رستوران لابولاتابرنا - آژانس احمدزاده

رستوران هنرمندان کافه رستوران الس کو استار گاتس،

اگر هنگام غذا خوردن در رستوران الس کو استار گاتس، طبع هنرمندانه تان گل کرد و حرف های شاعرانه بر زبان تان جاری شد تعجب نکنید، چرا که قدم در رستوران هنرمندان گذاشته اید. کسانی که ذوق و قریحه­ی هنری دارند، از صرف غذا در رستورانی که پاتوق هنرمندانی مثل پیکاسو بوده غرق لذت و خوشی می شوند. قدمت این رستوران به سال 1897 می رسد که می توان آن را جزو آثار باستانی به حساب آورد.

دکوراسیون قدیمی و هنرمندانه­ی آن مانند قدمتش شما را به گذشته می برد و تصویری از اسپانیای قدیم را برایتان به نمایش می گذارد.

حتما بخوانید: سوغات ایتالیا – صنایع دستی ایتالیا

بهترین رستوران های اسپانیا

بهترین رستوران های اسپانیا اسپانیا از پرطرفدارترین مقصدهای اروپایی است که می توان به هر دلیلی با خرید بلیط هواپیما راهی آنجا شد، از جمله امتحان کردن غذاهای معروف اسپانیایی. بهترین رستوران های اسپانیا را می توان در دو شهر مادرید و بارسلون یافت. از رستوران های مجلل و لوکس گرفته تا غذاخوری های دم دستی، انواعی از منوهایی اسپانیایی را ارائه می دهند، پس بدون معطلی می رویم سراغ بهترین رستوران های اسپانیا، با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: بهترین رستوران های ایتالیا

مشهورترین رستوران های مادرید

مادرید یکی از شهرهایی است که قطعاً جزء برنامه ی شما در سفر به اسپانیا خواهد بود. شهری بزرگ و مدرن که خیابان های پرتکاپوی آن شما را هم به هیجان می آورد. در مادرید غذاهای اسپانیایی را در بهترین رستوران های شهر از دست ندهید.

رستوران  El Paraguas

در بهترین منطقه ی شهر مادرید رستوران EI Paraguas واقع شده است که می توانید باکیفیت ترین غذاهای اسپانیایی را در فضایی لوکس و مدرن میل کنید. طراح داخلی رستوران سعی داشته دکوراسیون رستوران را طوری طراحی کند تا مشتریان در زمان صرف غذا احساس آرامش کنند. صمیمت را می توانید از برخورد کارکنان مجرب و حرفه ای حس کنید. اگر این رستوران را برای وعده های خود در نظر گرفته اید مطمئن باشید سفری خوشمزه به مارید را تجربه کرده اید.

آدرس : Calle de Jorge Juan, 16, 28001 Madrid, Madrid, Spain

بهترین رستوران های اسپانیا

رستوران  Meson Restaurante La Mi Venta

اگر به دنبال غذاهای اسپانیایی و مدیترانه ای هستید رستوران Meson Restaurante La Mi Venta شهر مادرید بهترین انتخاب برای تست این غذاهاست.  روش پخت منحصر به فرد غذا سبب شده بسیاری از گردشگران و توریست ها این رستوران را جزء بهترین رستوران های اسپانیا بشناسند. در بین مردم اسپانیا این رستوران به دلیل سرو استیک های خوشمزه محبوبیت یافته است. دیزاینی آرامش بخش و دل نشین لذت خوردن غذا را برایتان دو چندان می کند.

آدرس :   Plaza de la Marina Española، 6، 28013 Madrid، Madrid، Spain

حتما بخوانید: سوغات کانادا

بهترین رستوران های اسپانیا - آژانس احمدزاده

رستوران  Taberna el Sur

اگر به دنبال رستورانی با قیمت مناسب و کیفیت عالی برای صرف غذا هستید به رستوران Taberna el Sur بروید. شاید در ابتدای ورود، ظاهر نه چندان مدرن آن برایتان خوشایند نباشد، اما با آنکه دکوراسیون لوکس رستوران های پنج ستاره را ندارد، جزو رستوران های محبوب اسپانیاست.

در این رستوران با ظاهر خاص و دکوراسیون برگرفته از فرهنگ قدیم اسپانیا، می توانید طعم های جدید را امتحان کنید. نکته جالب توجه اینجاست؛ راز محبوبیتش در استفاده از مواد غذایی طبیعی و ساده است. محیط شاد و دنج رستوران تابرینا در کنار قیمت مناسب غذاها، می تواند شما را راضی نگه دارد.

موقعیت این رستوران در جوار مراکز خرید باعث شده تا بسیاری از توریست ها و گردشگران بعد یک بازارگردی حسابی، این رستوران را برای رفع گرسنگی انتخاب کنند. در این رستوران علاوه بر غذاهای با کیفیت، فضایی سنتی با میزهای چوبی و دیوارهای پر از قاب های قدیمی شما را سرگرم می کند.

آدرس : Calle Torrecilla del Leal، 12، 28012 Madrid، Madrid، Spain

حتما بخوانید: توصیه هایی برای سفر به ونکوور

بهترین رستوران های اسپانیا - آژانس احمدزاده

کافه رستوران   Picnic café

کافه رستوران   Picnic caféبا فضای روباز پذیرای شما خواهد بود. غذا خوردن در این رستوان همانند حس خوردن غذا در پیک نیک را به شما القا می کند. کافه رستوران   Picnic caféبه خاطر فضای روبازش به یک از خاص ترین رستوران های مادرید تبدیل شده است. اگر به این رستوران برای صرف غذا مراجعه کنید شلوغی رستوران شما را شگفت زده خواهد کرد زیرا قیمت مناسب و سبک منحصر به فرد سرآشپز رستوران، توانسته بسیاری از مردم را به خود جذب کند. پیشنهاد می کنیم صبحانه را در این رستوران میل کنید تا بهترین صبحانه ای که می توانید در طول عمرتان بخورید را از دست نداده باشید.

آدرس : Calle Minas، 1، 28004 Madrid، Madrid، Spain

حتما بخوانید: جاهای دیدنی مونترال

بهترین رستوران های اسپانیا - آژانس احمدزاده

محبوب ترین رستوران های بارسلون

بارسلون شهری دوست داشتنی که بیشتر از سایر شهرهای اسپانیا توریست ها و گردشگران را پا بند خود می کند. جذابیت های این شهر به قدری زیاد است که چند روزی از سفرتان را در آن سپری خواهید کرد. در سفر چند روزه بارسلون محبوب ترین رستوران ها موجب می شود نتوانید به راحتی از این شهر دل بکنید.

رستوران  Restaurante Lasarte

حال که در بارسلون هستید برای خوردن بی نظیرترین غذاهای مدیترانه ای و اسپانیایی به رستوران Lasarte سر بزنید. وقتی پا به این رستوران می گذارید تزئینات زیبای دکوراسیون شما را محو تماشای خود می کند. غذاهای این رستوان تنها دلیل شهرت آن نیست بلکه در کنار این غذاهای لذیذ دسرهای مخصوص سبب معروفیت Lasarte شده است. این رستوران مناسب افرادی است که می خواهند در کنار خوردن غذایی خوشمزه از فضایی لوکس و مدرن لذت ببرند. حتماً برای خوردن غذاهای اصیل اسپانیا با طعم واقعی و فوق العاده به رستوران Lasarte بروید.

آدرس :  Carrer de Mallorca, 259, 08008 Barcelona, Spain

حتما بخوانید: کلگری کانادا

بهترین رستوران های اسپانیا - آژانس احمدزاده

رستوران  Blavis

اگر از جمله افرادی هستید که در انتخاب غذا سخت گیرید پیشنهاد می کنیم در بارسلون برای صرف وعده های خود به رستوران Blavis سر بزنید. این رستوران با ارائه منویی متنوع انتخاب غذا را برای شما راحت می کند. کیفیت بالا و استفاده از مواد اولیه تازه دلیل دیگری است که موجب می شود یک بار هم که شده غذاهای رستوران Blavis را تست کنید. وجود غذاهای اسپانیایی و بین المللی دلیل اصلی بسیاری از توریست ها و گردشگران برای صرف غذا در این رستوران می باشد. البته توجه داشته باشید که این رستوران جزء رستوران های گران اسپانیاست، ولی نمی شود به راحتی از غذاهای بی نهایت خوش طعم آن گذشت. البته سرویس دهی رستوران شما را قانع خواهد کرد تا برای صرف غذا کمی بیشتر پول خرج کنید.

آدرس :  Carrer de Saragossa، 85، 08006 Barcelona ، Spain

حتما بخوانید: جاهای دیدنی انتاریو

بهترین رستوران های اسپانیا

رستوران  Cinc Sentits

رستوران  Cinc Sentitsیکی از بهترین رستوران های بارسلون و حتی اسپانیاست که برای تست غذاهای انواع غذاهای اسپانیایی این رستوران بهترین گزینه خواهد بود. زیرا قیمت پایین به شما کمک می کند تا چند نوع غذا اسپانیایی را در رستوران امتحان کنید. جالب است بدانید می توانید از منو رستوران غذاهای سنتی بارسلون را هم سفارش دهید. علاوه بر غذاهای اسپانیایی، غذاهای مدیترانه ای رستوران  Cinc Sentits بسیار لذیذ و خوشمزه است. فضای آرام و رفتار صمیمانه تمام کارکنان دلیل می شود تا بیش از یک وعده غذایی را در این رستوران میل کنید.

آدرس :  Carrer d’Aribau, 58, 08011 Barcelona, Spain

حتما بخوانید: پل معلق کاپیلانو

بهترین رستوران های اسپانیا - رستوران  Cinc Sentits - آژانس احمدزاده

تور اسپانیا، سفری مقرون به صرفه

همه ما به دنبال سفری مقرون به صرفه هستیم تا علاوه بر این که با کمترین هزینه سفر کنیم از همه جاذبه های آن شهر یا کشور هم دیدن کنیم. تور اسپانیا بهترین گزینه برای سفری کم هزینه می باشد. وقتی تور اسپانیا را رزرو می کنید دیگر نیازی به خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ندارید زیرا همه امکانات مورد نیاز شما برای سفر در تور اسپانیا در نظر گرفته می شود.

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که برای کار یا تجارت به اسپانیا سفر می کنید، پس نیازمند رزور هتل و خرید بلیط هواپیما مطابق با شرایط خود هستید. برای خرید بلیط هواپیما و رزو هتل با نازل ترین قیمت ها آژانس جهانگردی احمدزاده را به شما پیشنهاد می دهیم.

آژانس جهانگردی احمدزاده با داشتن کادری مجرب و حرفه ای سال هاست که در کنار مسافران و گردشگران ایرانی بوده است. این آژانس برای رفاه بیشتر مسافران خود امکانات مورد نیاز برای سفر از قبیل خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تور و غیره را در سایت آژانس احمدزاده قرار داده تا خدمات مورد نیازتان را در اسرع وقت و بدون محدودیت زمان و مکان بدست آورید.

حتما بخوانید: دیدنی ترین شهرهای کانادا

لذت بردن از بهترین رستوران های اسپانیا همراه با تورهای گردشگری

اگر قصد خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در اسپانیا را دارید، می توانید به انتخاب خودتان به این رستوران ها سری بزنید. همچنین اگر به سفر با رزرو تور اسپانیا علاقه مند هستید، اطمینان خاطر داشته باشید که سایت هواپیمایی و جهانگردی احمدزاده از خرید بلیط هواپیما گرفته تا رزرو هتل، بهترین ها را برای شما در نظر گرفته است. آژانس هواپیمایی و جهانگردی احمدزاده با حساسیت بالا در جهت کسب رضایت مسافران، تمامی خدمات خود را در زمینه‌ی خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی، رزرو هتل، رزرو تور، اخذ ویزا و گرفتن وقت سفارت را در اسرع وقت و با پشتیبانی کامل ارائه می دهد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

رجبیان

افسانه شاهین فر کارشناش تولید محتوا - متخصص در زمینه ی تولید محتوای گردشگری موضوعات و مقالات مرتبط با موضوع سفر را برای شما به اشتراک میزارم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا