اخذ ویزا

اخذ ویزای آذربایجان

اخذ ویزای باکو در گذشته در مرز آستارا و یا در سفارت و کنسولگریهای آذربایجان در تهران و تبریز انجام میگرفت. این گونه ویزا ها به صورت الصاقی به گذرنامه شما چسبانده میشود که به ویزای لیبل دار شهرت داشت. با افزایش متقاضیان ایرانی سفر به جمهوری آذربایجان، چند سالیست که ویزای آذربایجان به صورت الکترونیکی صادر میگردد. این ویزا به صورت جدا از گذرنامه میباشد و دارای یک بارکد به همراه مشخصات کامل شخص متقاضی میباشد.

ویزای الکترونیکی باکو

این نوع ویزاباعث سرعت و راحتی بیشتر برای متقاضیان ویزا شده است.بزرگترین مشکل در این زمینه نحوه پرداخت هزینه ویزای آذربایجان میباشد،که به صورت دلاری در سامانه آسان ویزا از طریق ویزا کارت و مسترکارت پرداخت میگردد.

ویزای توریستی لیبل دار آذربایجان

این ویزا از زمان صدور سه ماه اعتبار دارد که دارنده آن میتواند به مدت یک ماه در آذربایجان حضور داشته باشد. دارنده ویزای لیبل دار تنها مجاز به یک بار ورود به باکو در طول سه ماه اعتبار این نوع روادید میباشد.برای درخواست ویزای لیبلدار باکو نیاز به ارسال اصل گذرنامه به دفتر آسان ویزا و یا مراجعه حضوری میباشد. حداقل زمان لازم برای دریافت ویزای لیبل دار آذربایجان 10 روز میباشد.

هزینه ها و شرایط ویزای لیبل باکو (توریستی)

هزینه ویزای لیبل آذربایجان 37 دلار آمریکا میباشد. گذرنامه فاقد مهر ورود به ارمنستان حداقل 7 ماه اعتبار پاسپورت عدم سابقه ممنوع الورودی به آذربایجان

ویزا و اقامت بلند مدت آذربایجان

این ویزاها شامل ویزا و اقامت یک ساله، شش ماهه و سه ماهه میشود.

ویزای یک ساله باکو ( مولتی)

مدت زمان اخذ اقامت و ویزای یک ساله آذربایجان حداکثر 2 هفته میباشد. با این نوع ویزای لیبلدار متقاضی میتوان حداکثر به مدت 6 ماه در طول یک سال درآذربایجان اقامت داشته باشد. این نوع ویزا امکان ورود نامحدود به آذربایجان را فراهم مینماید. مدارک لازمبرای اخذ ویزای یک ساله باکو  اصل گذرنامه و یک قطعه عکس سه در چهار میباشد.
  • قیمت ویزای مولتی آذربایجان یک ساله (با حداکثر 180 روز اقامت) 800 دلار آمریکا میباشد.
  •  ویزای مولتی آذربایجان یک ساله (با حداکثر 90 روز اقامت) 700 دلار آمریکا میباشد.
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا